Inlägg från: hipmarygirl |Visa alla inlägg
  • hipmarygirl

Halva reapriset!!! del 2

Började de inte omkring den 20-21 förra året vill jag minnas?! Stadium lite tidigare tror jag.
    Vet att nån ringde Åhlens o frågade , kanske nån kan göra igen? ; - ) 

• hipmarygirl

Jag vet att Åhlens delade med sig om när de skullw starta säkert en vecka innan det var dags förra gången, men vi väntar vidare Jag har tyvärr ingen möjlighet o ringa själv, annars hade jag gjort det.

• hipmarygirl

Är vi helt säkra på att Åhlens börjar Imrgon med halva rea priset?? Visst var det nån som ringt o frågat??
    Min Åhlens har tyvärr inte öppet idag.. 

• hipmarygirl

Ska man våga chansa då isf?! Jag tänbkte handla i Eskilstuna men känns ju onödigt o åka dit om det inte är såklart..

• hipmarygirl
    Aapple skrev 2013-07-12 12:48:08 följande:
    Dem utökar sin rea på måndag, halva rea efter ca 1 v ungefär kring 25/7
    Jobbar du på stadium?!
  • hipmarygirl

Är det någon som vet när Stadium börjar halva rea? Gissar iaf på att Lindex startar på Tisdag eller Torsdag kommande vecka

• hipmarygirl
    Aapple skrev 2013-07-22 10:32:56 följande:
    Enligt en som jobbar där ska det vara, så inte att jag vill luras!!
    Hon kanske menade imorgon?! Eller nästa Måndag?!
  • hipmarygirl
    Aapple skrev 2013-07-22 12:44:34 följande:
    jag ska dubbelkolla igen, fan vad besviken jag själv är. Vill inte lura någon i gruppen utan bara att ni ska få fynda!
    Jaa men det förstår vi! Såklart det var lite synd om oss som åkt in i "onödan" men så blir det ibland.
    Tycker det är jättebra att vi kan tipsa varandra här
    Då ser vi fram emot nästa Måndag då istället, fanns massor på Stadium som jag skulle vilja köpa  
  • hipmarygirl

Haha?? Men då borde de ju vara imorgon annars skulle de ju inte märka om, åh vad kul! Hoppas rean är bra????

passau skrev 2015-07-26 23:04:27 följande:

Självklart menade jag halva reapriset och inte att jag är ute å springer

Det var bara en gissning att de börjar i morgon!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2