Inlägg från: New mum |Visa alla inlägg
  • New mum

Halva reapriset!!! del 2

fick sms precis från Kappahl...halva rea priset om man visar sms...YES YES...

• New mum

jag var på båda kappahl i stan..hittade bara kläder till lilltjej i storlek 80-86 inget till pojken i storlek 98..blir tokig.så utplockat och sååå mycket folk...

Lite fynd blev det ialllafall.....får väl nöja mig med det så länge

• New mum

TeDrickaren: Vilket bra fynd med studsmattan, ska oxå in på maxi imon och leta efter en sådan..barnen hade älskat den..

• New mum
    charmmiss skrev 2010-07-27 22:07:01 följande:
    någon som vet när clas ohlson har halvarea?
    Brukar dem ha halva rea? Det visste jag inte...ska hålla koll på dem..man kanske hittar nått roligt där också  Flört
  • New mum
    Elisabeth83 skrev 2010-07-28 21:01:40 följande:
    Har ju inte hängt i er tråd innan. Men har också fyndat på Lindex idag! Tjoho.. :) 

En vit overall med blå äpplen (fleece)
    En rosa jacka med rosor
    Ett par jeans
    En rosa tröja

Men vad tror ni? Köpte jackan i stl 68, hon är 67,5cm nu. Tänkte hon skulle ha den till hösten. Ärmen räckte henne precis över händerna. Ska man kanske gå och byta till en 74 i alla fall? 

allt för 249kr skulle egentligen ha kostat 736kr. :)  
    Jag hade bytt och tagit 74 istället...hon ska ju kunna ha den i nån månad kanske..och det är ju inte höst än heller
  • New mum

är det bara jag som laddar inför rean imon på åhlens? Vet ni om dem kommer ha halva reapriset på allt? typ väskor, leksaker,påslakan också?

• New mum
    Förälskad skrev 2010-07-30 09:37:15 följande:
    Ojoj... Klara färdiga.......

KÖRRR....Nu sticker jag...

• New mum

min sons fot är också 14.5...ska jag också sats på 26.an eller? Växer foten så fort? Tänk om jag köper dem och dem inte passar förrän på våren?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2