-
skickar de ut sms!? Väääntar på att det ska pipa i telefonen här!!winters skrev 2010-11-10 16:31:25 följande:Halva reapriset på all rea i dag på Kappahl! -
Vilken koll! Har noterat liet i mobilen nupassau skrev 2010-12-02 09:09:53 följande:Hej alla reasugna!
jag drar snart till Thailand och återkommer 7/1 och hoppas ni håller mig uppdataerad så jag kan sticka ut och shoppa vintersaker när jag kommer hem
ska spara liiite pengar...
förra året startade
'Kappahl sin rea för medlemmar 11/1
lindex halva rean på nätet innan13/1
i butik t2b1: 19/1 halva rean 26/1
cubus runt 15/1 (orkade inte leta mer exakt)
åhlens:22/1
indiska 21/1
Hemtex:25/1
itala outlet; 23/1
coop (ev.) 25/1
tror jag fått med de flesta...
orkade inte lusläsa så ta med en lite nypa salt om det står...
hoppas ni gör mig stolt när jag kommer hem!
ha en underbart härlig jul!
Ha så superskönt å vila så du orkar shoppa järnet när du kommer hem!!!!
Å God jul! -
Ha så härligt!passau skrev 2010-12-15 07:42:54 följande:Nu drar vi till Thailand om ett par timmar och jag hoppas ni håller koll på reorna tills jag kommer hem
god jul och gott nytt år! -
mmm, räknar med att Kapp Ahl börjar på måndag å Lindex på onsdagHugoochVilma skrev 2011-01-03 17:02:04 följande:Å, nu sätter snart halva reapriset igång igen!
Bäst: Varor nedsatta först på 50% och sedan halva på det
Sämst: Några kronor nedsatta varor och sedan halva på det (och det kallas ändå halva reapriset...)
Jag väntar ivrigt på KappAhl, Åhlens, Lindex, Ellos, Coop - brukar H&M Online också ha? Minns ej...
Hihi - dock bara mina egna spekulationer baserat på förra året! Lääängtar!
-
haha - hela 10% extra på Lindex rea....jag vill ha 50%!!!!

-
Ah, sitter också här ivrigt å inväntar sms från Kapp Ahl - men tror inte de kommer före tio! (lite skumt är det dock att jag brukar få sms 2h före kompisen!! Hon får sina vid 12!!)
HOPPAS det kommer senast kl 11....haha - då kommer maken hem på sin långlunch nämligen - så då kan jag lämna barnen hemma å sticka iväg och handla
Går sådär bra annars att handla med en 2½ åring (+ en bebis)
Att jag har bihåleinflammation å känner mig allmänt risig - det struntar jag i idag. Mår man bra i själen så tror jag man blir friskare fortare
-
så - inhandlat 2 par taits till barnen och 2 par overknee strumpor till mig, var allt jag hittade....Tessie tessie skrev 2011-01-10 09:38:14 följande:Köp 2bf1 på lindex online nu.
haha - trodde jag fick Kapp Ahl smset - men, så var det bara min egna påminnelse på mobilen....
-
oh!!!!!!! bara jag hinner få nu när maken kommer hem!!!! Ska gå å göra mig klar nu dåHugoochVilma skrev 2011-01-10 09:51:57 följande:yes! kappahls sms kom nu! visa sms i kassan å få ½ reapriset, t.om 13/1!!!!
-
mmm, väntar otåligt här!!!!!!!!!
-
kom hem med 2 fullproppade kassar
å 1900kr fattigare.... Film kommer lite senare ikväll på bloggen! Hihi, är så kul nu när stora tjejen (2½) ska vara med å kolla "åhh", "fiiin", "mamma snäll"
Köpte för engångsskull lite grann till mig själv med!! Hrm, oki...råkade tom köpa två likadana tröjor :-0...gick liksom å lämnade in första högen vid kassan för att gå en runda till....(haha - hade ju tom ont i armen när jag kom hem.....vaddå otränad?!)