Inlägg från: Moonlight83 |Visa alla inlägg
  • Moonlight83

Halva reapriset!!! del 2

Piggelin78 skrev 2010-10-19 20:02:40 följande:
    Kappahl har börjat med halva rea priset , men inte ialla butiker . Den i globen (stockholm) har det . Den som ligger närmast mig hade det inte och när jag fråga visste det inte när de skulle börja , men hon sa att det var många som börjat. 
    i 2 av butikerna i norrköping har de börjat med halva rean
  • Moonlight83

Blev 5tröjor,1kjol och en kort ärmad till mig själv på kappahls halva rea.mycket nöjd.tjejen fick en klänning,leggings,mysbyxor och 5par strumpor.allt för en tusenlapp!

• Moonlight83
    sophiie skrev 2011-01-10 13:26:51 följande:
    Lindex, tag 2 betala för 1, gäller det bara shoppen på hemsidan?
    ja bara webbshopen.Var inne på en lindex butik på fm och inget ta 1 bet för 2 där.
  • Moonlight83
    winters skrev 2011-01-11 13:31:41 följande:
    Fyndade vinterkängor från everest på stadium för 100 kr, i dag hade de plockat fram mer på halva reapriset!

Lindex hade 2 för 1 på damstrumpor.

På Kappahl blev det två bikinitrosor till mig, en pyjamas, shorts och sammetsbyxor för 150 kr!
    åhh vinterkängor jag måste till stadium i morgon och kolla.:)
  • Moonlight83
    HugoochVilma skrev 2011-01-13 09:58:05 följande:
    Välkommen .

Dessa väntar jag på: Lindex (lär ju ha tag 2 betala för 1 först som på nätet), Åhlens, Twilfit, Coop

Väntar också på utförsäljning till 70% på Polarn.

Dessa vet jag har börjat: KappAhl, Stadium, Indiska 
    Lindex har redan börjat med tra 2 betala för 1 på nätet.
  • Moonlight83
    Coca cola light skrev 2011-01-21 23:18:41 följande:
    Måste man visa upp sms för att få halva reapriset på lindex? Surt i så fall för jag har inte fått något.
    jag var tvungen att visa sms när jag handlade i dag.

Gud va shopping det blivit på denna rea,satt och räknade ut vad allt jag handlat sen rean började efter jul kostat.
    Har lagt ut 2173:- och ordinarie pris skulle blivit 8256:-.Då är det bara till min dotter jag räknat med. 
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2