Inlägg från: sophiie |Visa alla inlägg
  • sophiie

Halva reapriset!!! del 2

Jag fick just sms fr KappAhl, slutrea o ½ reapriset... from i dag för medlemmar!

• sophiie

Var inne på Lindex idag, skärholmen c, rejält utplockat när det gäller baby/barnkläder, MEN jag observerade att de höll på att omorganisera lite.. Ändrade hyllor odyl. Undra om det är på g...

• sophiie

Hemsidan krångar för mig iaf. Kundkorgen fylls på med saker jag inte har beställt, varor försvinner. suck

• sophiie

Håller med passau, hoppas lindex och Åhlens kommer igång med sin rea idag..

MEN var i skärholmens centrum, utplockat i båda affärerna. Kanske har Farsta centrum mer. För in till stan orkar jag inte ta mig...

• sophiie

Ni verkar ha shoppat loss..

Är det någon som vet utbuden gällande barnkläder, runt storlek 80-86-92, på Åhlens och Lindex i Stockholm (specifikt Skärholmen/Liljeholmen/Farsta C)??

Skulle ha åkt runt idag själv men måste invänta en vän då någon har stulit 2 av bilens däck.. :( Står upphissad på en okänd domkraft ;)

• sophiie

Ett önskemål från lilla mig. Kan ni inte skriva ut var ni köpte varorna, typ Lindex Kista. Åhlens Stockholm city.

Så har man lite pelj på vilka butiker som har ok utbud..

• sophiie
    KappAhl Farsta C: Litet utbud gällande barnkläder 56-110. Finns lite ytterkläder kvar.
    Lindex Farsta C: Näst ingenting kvar alls. Två stångar men väldigt utplockat. storl 56-146.
    Stadium Farsta C: Lite utbud.

Hann göra lite fynd på KappAhl, Tre byxor och tre tröjor. Köpte ett fleeceset till dottern på Stadium.
  • sophiie
    Waitmstar skrev 2011-01-28 18:25:16 följande:
    i huskvarna finns sporthuset. köpte där en true north overall för 200.. (ord pris 700, fast det har den aldrig kostat där, de har bara röda prislappar) 
    De hade bara 98 kvar dock.  
    Var faktiskt på Sporthuset (sthlm/västberga) idag också.
    Tyckte True North overallerna kändes såå tunna. Eller är jag helt ute och cyklar?
    Kanske räcker om man har fleeceset under?
  • sophiie
    ZZ12 skrev 2011-01-29 22:37:53 följande:
    Coop i Stockholm???

Coop Bromma Bloks har inte börjat.... 
    COOP Västberga har startat. Alla rea kläder kostar 15 kr. Overaller ½ priset. Men det är inte mycket kvar. Knappt något.
    BRIO kök har de. Lite spel, dockor odyl.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2