Halva reapriset!!! del 2

Har ni sett att Lindex har bodies med SEMLOR på nu!

Meeeh, vad orättvist. Här fanns inte en enda windstopper på Lindex och inga rosa eller blå Fix-jackor heller. Varför är det så olika? Nästa gång Lindex rear tänker jag åka hem till syrran i Nacka och bo där tills rean kommer igång. ![]()
Handlade på Åhléns idag. Hittade några mössor och strumpbyxor i deras 10:- låda och sen var det dessutom halva priset på det. Vidare köpte jag några 3-pack kalsonger var till smågrabbarna för 24,50:-/förp. *nöjd*
På Lindex hittade jag en soft shell-jacka i strl. 92 för 124,50:-
Dessutom åkte en kompis till Ullared och köpte deras Molo-kopia-regnjacka till mina minstingar så idag har jag "fyndat". ![]()

. Var bara inne en snabbis igår. Har dom ännu mycket kvar? Tänker mest på babykläder. Får väl kanske åka in ikväll 
Mina två yngsta barn har vuxit 1 cm i veckan och gått upp mellan 300 och 400 g i veckan första månaderna, så jag hade absolut satsat på en 74 om den ska vara till sommaren! ![]()
men men.
På Intersport i Visby hade de en hel del Didriksons för halva priset. Inget jag behövde just nu, tyvärr, men visst suger det i shoppingtarmen när man ser de röda lapparna. ![]()