Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Halva reapriset!!! del 2

star67 skrev 2011-01-22 16:36:33 följande:
    vilken av de är finare till nästa år , jul nyår?? tänker köpa till storbror o lille likadana Glad

Den med röd slips tycker jag.

Har ni sett att Lindex har bodies med SEMLOR på nu! Visserligen på ordinarie pris, men de var så söta och jag bara ääälskar semlor.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen

Meeeh, vad orättvist. Här fanns inte en enda windstopper på Lindex och inga rosa eller blå Fix-jackor heller. Varför är det så olika? Nästa gång Lindex rear tänker jag åka hem till syrran i Nacka och bo där tills rean kommer igång.

• Ekorrfamiljen
    Tessie tessie skrev 2011-01-23 19:36:32 följande:
    Ingen som vet om lindex kör halva rea för alla imorgon? Frågan är ju om det överhuvudtaget finns något kvar efter helgen. Någon som varit i jönköping och handlat som vet?
    Jag tror att de "släpper" rean för alla imorgon ja.

ÖNadja: Hmm, kanske ska ta en sväng till Kapp-Ahl och Cubus imorgon då, om jag hinner. Man kan ju alltid gå och fönstershoppa lite på sta'n om inte annat.
  • Ekorrfamiljen

Handlade på Åhléns idag. Hittade några mössor och strumpbyxor i deras 10:- låda och sen var det dessutom halva priset på det. Vidare köpte jag några 3-pack kalsonger var till smågrabbarna för 24,50:-/förp. *nöjd*

På Lindex hittade jag en soft shell-jacka i strl. 92 för 124,50:-

Dessutom åkte en kompis till Ullared och köpte deras Molo-kopia-regnjacka till mina minstingar så idag har jag "fyndat".

• Ekorrfamiljen
    passau skrev 2011-01-26 16:22:23 följande:
    Halva rean på lindex fortfarande alltså?
    Sista dagen idag, iaf i Visby.
  • Ekorrfamiljen
    Pysan88 skrev 2011-01-26 16:25:06 följande:
    Är det sista dagen på rean i Visby? Förvånad
    Frågade du nån?
    Jag som hade tänkt åka in på lördag. Brukar det va sån kort tid?
    Ja, det stod en skylt i deras skyltfönster: 1 dag kvar. Då frågade jag om det var rea imorgon också, men hon svarade att det var sista dagen idag.
  • Ekorrfamiljen
    Pysan88 skrev 2011-01-26 16:29:41 följande:
    Nee, vad tråkit Rynkar på näsan. Var bara inne en snabbis igår. Har dom ännu mycket kvar? Tänker mest på babykläder. Får väl kanske åka in ikväll Tungan ute
    Mest tjejkläder (julklänningar) i strl. 74/80, några beige bebisbyxor, en sovpåse i 68 (bra sak iofs) och lite - i mina ögon tråkiga - tjejjackor i 62-74. Annars var det mest stora kläder och några ytterplagg kvar. Tyvärr var alla jackor i fel storlek för mina barn, både nu och nästa säsong.
  • Ekorrfamiljen
    ZZ12 skrev 2011-01-28 22:04:27 följande:
    Är det forfrande halva-rea-priset på Lindex??  (sms:et man fick)
    Nej, inte på Gotland iaf. De har helt slutat med rean vad jag förstår.
  • Ekorrfamiljen

Mina två yngsta barn har vuxit 1 cm i veckan och gått upp mellan 300 och 400 g i veckan första månaderna, så jag hade absolut satsat på en 74 om den ska vara till sommaren!

• Ekorrfamiljen
    star67 skrev 2011-01-30 22:29:02 följande:
    var köpte du din ?? jag tänkte att de blir sur att byta deras present men jag kanske hade tagit samma fast billigareGlad men men.
    På ÖoB.
  • Ekorrfamiljen
    star67 skrev 2011-02-02 16:48:16 följande:
    på vår öob var för 250 vad olicka är det på priserna mellan butikerna.Förvånad
    Det är ju olika erbjudanden under året. Jag köpte den inte nu utan när de hade någon rea runt jul för ett par år sedan. De kanske inte kommer att sälja den så billigt igen.
  • Ekorrfamiljen
    star67 skrev 2011-02-04 12:39:29 följande:
    det gick inte att starta ett tråd på allmänna rubriker någon vet varför?? när jag vill starta ett tråd så trycker jag på nytt inlägg sen får man fram välja kategori men allmänna rubriker kommer inte fram att man välja ämne !!??
    Var du inne på "allmänna rubriker" när du tryckte på "nytt inlägg" då? Prova att gå in där först innan du försöker göra ett inlägg.
  • Ekorrfamiljen
    eilenna78 skrev 2011-02-07 12:43:18 följande:
    Min son har visst väldigt stora fossingar... Han har dragit strl 25 denna vinter och fyller 2 i slutet av April...
    Iofs så krävs det ofta större storlek på vinterskor då dom har tjockt foder, så tänk på det ni som köper inför nästa säsong!
    Min lille är 15 månader och fick ha 23 nu när vi köpte vinterkängor. Blev lite chockad.. trodde ju att han skulle kunna ha de i strl. 21 som vi köpt på rean tidigare.
  • Ekorrfamiljen

På Intersport i Visby hade de en hel del Didriksons för halva priset. Inget jag behövde just nu, tyvärr, men visst suger det i shoppingtarmen när man ser de röda lapparna.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2