Inlägg från: aglili |Visa alla inlägg
  • aglili

Halva reapriset!!! del 2

star67 skrev 2011-01-13 23:44:46 följande:

den svart är uppvikt av byxor.
    Min dotter är 93 cm nu och jag har chansat påstrl 104 till nästa år. Tror (hoppas) det kan bli bra.
  • aglili
    LindaPalm skrev 2011-01-15 12:27:20 följande:
    Jag fick köpa 110 till min dotter iår o hon var runt en 93cm förra året. 110 är lire srort men inte för stort.
    Som sagt, detär ju en chansning. Men mina andra två barn har hittills bara ändrat 1-2 storlekar från ett år till nästa. Så jag hoppas lillasyster växer likt storasyskonen
  • aglili
    Mineo skrev 2011-01-18 11:32:23 följande:
    Hm brukar ju sänka sen det de har kvar på slutet så det blir superbilligt. Men tycker ändå hm har rätt bra rea för oftast sänker de till halva priset direkt och håller inte på och smådutta som tex lindex o kappahl. Sen fick jag en kupong hem från hm med 20% på reapriset... det är bra Nåt liknande kunde ju lindex göra...
    Håller med. Att sänka från 179 till 149 är ju knappast superrea.
  • aglili
    lottalinda skrev 2011-01-22 09:40:08 följande:
    I solna berätta de jag av någon anledning att jag hade handlat i en annan Lindex innan och då påstod hon att jag endast fick handla en gång på det smset och att hon bad alla radera det då de handlat. Jag blev rasande! Då måstre de ju skriva det i smset! Jag fick ju till slut halva reapriset då hon pratat med sin kollega men ändå. Sa åt henne att då skulle de i den andra butiken ha bett mig radera. Någon annan som blivit ombedd att radera smset efter ni handlat på Lindex???
    Jag var i två butiker I den andra lämnade jag tillbaka en sakfrån den första och bytte tillnåt annat på rea. Ingen som sa något.....
  • aglili
    Tessie tessie skrev 2011-01-23 19:36:32 följande:
    Ingen som vet om lindex kör halva rea för alla imorgon? Frågan är ju om det överhuvudtaget finns något kvar efter helgen. Någon som varit i jönköping och handlat som vet?
    Hej
    De sa de på mitt lindex att de var. Hon före mig i kön varmedlem men hade ej åftt sms. Så hon fick inte handla till½ priset, men hon fick hänga undan till imorgon....
  • aglili

I Helsingborg köpte jag en overall för 325. Inte jättebilligt. Köpte strl 98 och dottern är nu 92 cm. Undrar om det rcäker nästa vinter. Detgör nog tyvärr itne det så jag får nog lämna tilbaka.....

• aglili
    star67 skrev 2011-01-28 17:45:20 följande:
    ja 104
    Ja jag tror inte hon kan ha större. Min dotter är 92 cm och jag bytte till en strl 104 inför nästa vinter. Jag hoppas det blir bra för jag har köpt jacka också i det

Jag lämnade tilbaka en fix strl 98 idag. Jag tror inte den hade passat hela nästa vinter.
  • aglili

Nu ska jag försöka sluta jaga reor. Blir dyrt även om det är billigt

• aglili
    star67 skrev 2011-01-28 22:07:24 följande:
    nej 98 fix blir för lite 98 blir lagom till nu. köpte du kax 104?? har du provat hur 110 var??
    Ja, käpte kax 104, 110 måste bli för stort. ENligt kurvan ska hon vara ca 100 cm nästa vinter. Har brukat stämma på mina äldre barn,men man vet ju aldrig
  • aglili
    star67 skrev 2011-03-01 12:43:31 följande:
    jag köpte 3 par skor från icamaxi för 50 kr par, och sen efter 1 vecka jag byte stl på alla 3, men då de hade sänkt priserna för 19 kr par men jag fick inte tillbacka något av henne och hon sa inte att de är sänkta mer, och hon sa det är bra så utan att jag få nytt kvitto. om jag visste att de var för 19 kr hade jag lämnat tillbaka de och köpte på nytt för 19 kr , 60 kr för alla 3 iställit för 150 kr. hade ni åkt o sagt det till dem?? men hon borde inte ha sagt det till mig eller hur??
    är det öppet köp på rea skor så borde du kunna få tillbaka pengar. Vad står på kvittot?
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2