Inlägg från: Wailea |Visa alla inlägg
  • Wailea

Halva reapriset!!! del 2

Egentligen har jag ju köpt det jag ville ha under hösten med kupongerna på 25 & 30% så chansen att fynda är ju inte så stor... Blir ju bara att man köper för att det är billigt...

I vilken stad var du? Polarn lockar ju lite... Ska till Norrköping i helgen någon som har koll på reorna där? 

• Wailea

Coop brukar väl ha halva rea priset så småningom...

Håller med om att det var en försämring att skicka ut SMS från Lindex då det kryllade av folk mot annars när ingen riktigt kommit på det från början mer än vi här  

Fyndade ändå en hel del så det var värt besöket Ska fixa en bild i helgen!! 

• Wailea

Jag ska bara ägna morgondagen att sortera upp mina Lindex kassar men är iaf på 2000kr+ i inköpsris  värde ca 10 000kr!!! Hittade hur mycket fint som helst bla Fix windstoppers till alla barn! Blev några plagg på Cubus med och en jacka från POP.

Lite ångest nu då jag inte planerat att fynda riktigt så mycket men supernöjd iaf. Ska fota när jag packat upp alla kassar

• Wailea

Här kommer det

Inköpt Pojk Lindex ord.pris 1363kr NU 370kr
    +Skaljacka POP ord.pris 795kr NU 395kr

Klänningar till fest & lek
    Högra två plus accessoarer Lindex ord.pris 566,50kr NU 140,50kr
    +två till vänster Cubus ord.pris 398kr NU 98kr

Allt från Lindex ord.pris 1531,50kr NU 487kr

Lindex ord.pris 1096kr NU 328kr
    +Cubus koftor ord.pris 298kr NU 98kr

Fina BAMSE Lindex ord.pris 1073,50kr NU 356kr
    +jacka Cubus ord.pris 349kr NU 99kr

Allt från Lindex ord.pris 1073,50kr NU 356kr

Lindex ord.pris 636kr NU 193,50
    + två par strumpbyxor POP ord.pris 190kr NU 50kr

Tänkte kolla igenom vad jag fått ihop när jag kom hem och lämna tillbaks felköp i shoppingyran men är bara såå himla nöjd med allt Hoppas inte någon hjälper mig att räkna ihop allt bara Bättre att fokusera på rabatten som jag tror ligger någonstans runt 70% Rabatt så verkligen ett (eller rättare sagt många ) kap!!
  • Wailea
    Tessou skrev 2011-01-23 07:15:50 följande:
    Oj vad kläder... har du köpt hela Lindex? Har faktiskt räknat allt jag såg bilderna och priserna och tänkte att det va en himla skillnad på före och efter-pris så jag va tvungen, det va inte förrän nu jag såg att du skrivit annan text också!   Kan ju tala om att du verkligen tjänat pengar...
    Tjänat pengar, det uttrycket gillar jag Min äkta hälft höll på att svimma när han såg kassarna men det gäller bara att få honom att förstå hur himla mycket vi sparat
  • Wailea

Var för övrigt inne i en annan Lindex idag (inte för att jag direkt behövde fynda mer men svårt att låta bli iaf ) men där var nästan helt rent på rea så det skiljer sig verkligen mellan butiker...

Har tex inte lycktas hitta några ytterplagg annat är fleecejackor och skulle fortfarande behöva superpris på vinterkängor/stövlar någonstans...

• Wailea

När jag shoppade och de såg mina högar frågade de bara om jag hade fått sms men bad inte att få kolla på det!

Hon som hade blivit ombedd att radera det (längre bak i tråden) måste råkat ut för ett riktigt knasigt Lindex, meningen är väl att de ska rensa bland allt gammalt nu och sälja så mycket som möjligt! 

• Wailea

Var tvungen att "spara" lite mer pengar idag

Shoppade på Lindex & Cubus ord pris 1000+ något, nu 270kr.

De hade hängt fram lite mer på Lindex men mest väldigt gamla saker, lite somrigare plagg och fler fula julkläder...

Men hittade två luvjackor på pojk de tydligen missat var med på rean innan, ett par tshirtar och lite strumpor. Plus en jacka till stora tjejen på Cubus. Allt för 270kr så jag är nöjd idag med

Hann dock inte till Coop. Halva rean på Åhlens men inget jag ville ha. Finns dock vinterkläder med på rean men inte särskilt snygga men väldigt billiga, tror det var en hundring för byxorna och kanske 150 för jackorna om någon behöver dagis plagg är de ju helt ok... 

• Wailea
    FridaLee skrev 2011-02-04 17:15:49 följande:
    Fyndade en skiphop skötväska och en Elodie åkpåse på 50% på Babyland Barkarby, hittade lite annat smått och gott också. Overaller var också 50% men fanns inte i 98 som jag skulle behövt är ute efter en reima i 98 på rea någon som vet nån mer stans som de rear reima på 50%?
    Fanns det mycket kvar där? vagnar också? andra märken åkpåsar?
  • Wailea

var det rea på allt i butiken? fanns det typ massor kvar eller såg det halvtomt ut?

de har väl haft utförsäljning ett tag redan men kanske blivit billigare nu... 

• Wailea
    winters skrev 2011-03-25 19:15:59 följande:
    Halva reapriset på vinterkläder på Stadium.

Halva reapriset på bokrean på Willys.

2 för 1 på reaböcker på Bokia.
    I vilken stad då på Stadium? Verkar inte vara överallt
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2