Halva reapriset!!! del 2
En snabbrunda på Lindex barn dag resulterade i 4 tunikor och 1 baströja samt 2 diadem för den nätta summan 178 kr! Bara en av tunikorna hade kostat 179 kr, förstår inte att de kan tjäna något!
En snabbrunda på Lindex barn dag resulterade i 4 tunikor och 1 baströja samt 2 diadem för den nätta summan 178 kr! Bara en av tunikorna hade kostat 179 kr, förstår inte att de kan tjäna något!

Ibland är rean billigare än halva reapriset. Såg en fin tröja för någon vecka sen på Lindex som hade kostat 149 kr, nedsatt till 99 kr och sen halva alltså 49.50 men den fanns inte i rätt storlek. Idag var jag in på¨Lindex i Lund och de hade slutat med halva reapriset men hade några snurrstänger med reakläder och där hängde tröjan i rätt storlek för 39,50. Knep den direkt!
Pomp de lux säljer alla kläder med 50 % rabatt i deras webbshop!
Hahaha, ja hur skall jag kommentera det? Ifrågasätta din insyn i vad och varför Stadium rear sina produkter? Gråta över att nån random människa på familjeliv vill få mig att känna som att jag gjort ett dåligt köp? Eller bara gå och pussa på mina snygga gummiskor som OAVSETT effekt på rumpan (min är redan snygg!) är fräschare än de gamla jag hade. Inte så svårt val, som den älskvärda människa jag är pussar jag glatt på er ALLA! ![]()

skäms dubbelt upp! Förlåt!