Inlägg från: Flickmamma |Visa alla inlägg
  • Flickmamma

Halva reapriset!!! del 2

En snabbrunda på Lindex barn dag resulterade i 4 tunikor och 1 baströja samt 2 diadem för den nätta summan 178 kr! Bara en av tunikorna hade kostat 179 kr, förstår inte att de kan tjäna något!

• Flickmamma
    Flickmamma skrev 2010-08-05 21:15:40 följande:
    En snabbrunda på Lindex barn dag resulterade i 4 tunikor och 1 baströja samt 2 diadem för den nätta summan 178 kr! Bara en av tunikorna hade kostat 179 kr, förstår inte att de kan tjäna något!
    Ska till Ystad imorgon, blir en sväng in på Lindex där. Brukar ha jättebra rea där!
  • Flickmamma
    zasata skrev 2010-08-08 09:37:25 följande:
    Hur länge är det öppetköp på lindex rea?
    7 dagar
  • Flickmamma
    HugoochVilma skrev 2010-08-09 08:53:56 följande:
    Tack för tipset. Hugo får ett par likadana Skrattande
    Visade dem för Nadine snart 4 år och hon bara skrattade och sa men mamma det är ju pojksskor, suck och jag som tycker att de verkar så bra.
  • Flickmamma
    anette 81 skrev 2010-08-09 18:17:18 följande:
    tur dottern inte kan välja själv än
    det kommer, var så säkerSolig
  • Flickmamma

Ibland är rean billigare än halva reapriset. Såg en fin tröja för någon vecka sen på Lindex som hade kostat 149 kr, nedsatt till 99 kr och sen halva alltså 49.50 men den fanns inte i rätt storlek. Idag var jag in på¨Lindex i Lund och de hade slutat med halva reapriset men hade några snurrstänger med reakläder och där hängde tröjan i rätt storlek för 39,50. Knep den direkt!

• Flickmamma
    Snorky skrev 2010-08-13 23:04:18 följande:
    Men Lindex har ju sänkt sina kläder ytterligare efter att de tog bort halva rean... så all rea där är snorbillig. Jag köpte en klänning igår som kostade 199:- på reaprislappen... men alla klänningar sålde de för 79:-
    79 kr klänningar, det missade jag............
  • Flickmamma
    Zirup skrev 2010-12-28 22:37:38 följande:
    Jag köpte ett par fräscha Reebok Easytone-skor (sådana där med kulor under sulan för extraträning av rumpan!) på Stadium idag. Kostade 629 kr när man samtidigt tecknade medlemskort och var nedsatt från 1199 kr. Jag hoppas jag inte har gjort bort mig nu men jag tror det var ett bra pris! 
    de är nedsatta i pris för nyttan av dem är väldigt ifrågasatt!
  • Flickmamma
    Zirup skrev 2010-12-29 13:58:42 följande:

Hahaha, ja hur skall jag kommentera det? Ifrågasätta din insyn i vad och varför Stadium rear sina produkter? Gråta över att nån random människa på familjeliv vill få mig att känna som att jag gjort ett dåligt köp? Eller bara gå och pussa på mina snygga gummiskor som OAVSETT effekt på rumpan (min är redan snygg!) är fräschare än de gamla jag hade. Inte så svårt val, som den älskvärda människa jag är pussar jag glatt på er ALLA!

fast det var bara en kommentar i all vänlighet, jag har aldrig som syfte att såra någon. Så gjorde jag det så ber jag 1000 ggr om ursäkt! SkämsSkämsskäms dubbelt upp! Förlåt!
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2