Inlägg från: helt fantastiskt |Visa alla inlägg
  • helt fantastiskt

Halva reapriset!!! del 2

Kollade ändå tänkte att jag annars kunde gett kusinen dem men som du trodde va de såklart slut... Försökte iaf!! Blev istället stora kassen idag me med löpsrskor till både mig och mannen fast det bara va han som skulle ha nya!!;) men mina hade kostat 1599 sänkta til 699 och nu då 350 ja då kunde jag inte motstå säljarens fina argument om att livslängden på skor är väldigt kort om man vill undvika onödiga skador och felbelastningar osv är det bra att förnya dem!! Sen efter 2 graviditeter och lite extra kilon på det så har faktiskt mina fötter förändrats, beror på höfterna tydligen.... Så nu kan min sjukgymnast inte klaga på mina skor iaf!!! Och jag kan inte heller skylla på att de är fel... Hihihi trevlig kväll alla Goa å glada

• helt fantastiskt

Hej!!! Va det är ju coolt ju :) har tyvärr inga att byta med Men köper dem gärna här fanns inga i den storleken... Hojta om du vill sälja!! Mvh Jenny

JVmamma skrev 2011-07-27 20:24:04 följande:
    Fyndade crocs-skor i storlek 23-25 för 50 kr på Stadium igår. Tyvärr vill inte min sambo att pojken ska ha cerise skor... :) Någon som köpt i annan färg och vill byta?

• helt fantastiskt

Tror någon sa veckan ut om jag inte minns fel... Kanske dumt att säga när jag inte är 100 men har alldeles för mig det! ring vett ja!! Har shoppat där som en tok, massa fina saker, supernöjd, fast ett antal tusen fattigare men massor bra och fina saker!!!

• helt fantastiskt

Tackar såååå för tipset om timberlandkängorna!!! Har ringt nu och hittat en butik inte närmsta tyvärr men en utflykt dit är alltid trevligt och absolut värt pengarna när man kan fynda så fina skor för 100kr!!! Tack än en gång och tack för bilden me det gjorde att jag kunde förklara dem fint i detalj!!! TACK!!! Som jag sagt tidigare är det bästa rean ever på stadium!!! Så ni som inte varit där passa på nu innan söndag som är sista dagen!! Såklart inte lika stort utbud nu men lite fynd går nog att hitta!!

• helt fantastiskt

Strumpor går alltid åt här iaf... så lika mycket smålänning är jag som passar på när det är rea!!! Tycker det är smart!!! Slippa betala förra hundra mer när det är dax, verkar onödigt, finns ju annat att lägga pengarna på om man säger så!! Reor gillas!!!

• helt fantastiskt

Köpte röda den enda färgen som reades för vuxna här på stadium 199 och halva så 100kr då jag köpte fler än 5 reavaror!! Kanon!!

• helt fantastiskt

Japp timberlandkängorna va till barn upp till 31 tror jag men man måste fråga efter dem iaf hade vår butik dem endast på lager konstigt men sant... Verkligen kanonpris för fin fina skor ett kalasköp!! vinterskor r ju knappast gratis när sässongen är här!

• helt fantastiskt

Vill bara tacka såå mycket igen för det fina tipset om Timberlandkängorna till barn på stadium!! Sparade åtskilliga hundralappar på detta tips!! DELAD GLÄDJE DUBBEL GLÄDJE

• helt fantastiskt

Köpte bara storleken större till min stora kille nästan 3 år har nu på vanliga skor! Köpte en storlek till me faktiskt då jag tror de även är bra vårskor då de ju ska va vattentäta då också utan socka!! Fast min kille tycker inte heller om för stora skor då säger han ifrån, tror det blir konstigt när han springer som han gör mest hela tiden ;) :) Konstigt det där med 399 ännu konstigare är det väl också att där jag kollat och i butiken jag köpte hade de inte skon framme utan den fanns på lagret... Men enligt jönköping är det en av de mest sålda barnkängorna de har den och en adidas, de är mycket bra till ett bra pris sa försäljaren och menade då ordenariepris på 599 då den inte fanns kvar på rean! Borde ju betyda att de är kalas bra även för 100 :) ;) så återigen tack till denna fina sida och så vill jag påminna alla om att delad glädje är dubbel glädje!!! så fortsätt tipsa om reor det glädjer föräldrars plånböcker för kläder och skor går ALLTID åt!! Särskilt då de börjar dagis, äter själva och leker och har kul!!! Ha det gott allihopa

• helt fantastiskt

Ingen koll på lindex och stadium nu... Någon som kollat in kappahl idag hade de fyllt på med mer plagg eller? Något att ha?

• helt fantastiskt

Kanske skriver i helt fel forum länka mig gärna rätt då om någon har ett bra förslag!!! Hoppas i vilket fall ingen tar illa upp att jag frågar! Har nämligen en son som fullkomligt älskar filmen bilar- cars!! Letar därför efter gamla bilar från filmen!! tycker att de nya är onödigt dyra då det kanske finns de barn som har dem men tröttnat alt blivit för stora... Har mailat på de annonser som finns på blocket men konstigt nog vill ingen skicka.... Borde inte vara såå svårt finns färdigt portobetalda gröna kuvert som rymmer många små bilar för 45 kr... Men men de har säkert en bra anledning!! Min fråga är iaf om någon här möjligtvis sitter inne på min sons just nu STORA favorit men inte har barn som längre roas av dem och kan tänka sig att sälja dem???? HÖR AV ER!! Maila på jenny_lyden81@hotmail.com Skriv en rad eller två med pris, skick, vilka och ev en bild!!! TACK på förhand alla Goa reashoppare!!! Förresten va jag på åhlens idag och sonen va med, fick såklart syn på bilarmontern och ville såklart köpa köpa köpa. Men mamma hade sagt nej från början å då va det nej som gällde!!! Så tokigt dyra me.... I protest säger han då att, mamma ser du inte att jag ju faktiskt blir en ledsen pojke när jag inte får en blixten, jag älskar ju blixten! Jag säger då att du får önska dig det då du fyller 3 i oktober!! Kassörskan viskar då att mamma kan köpa dem på 20% nästa vecka då de har någon om jag fattade rätt leksakskampanj!! Så nästa vecka tydligen 20% på åhlens barn/ leksaker!!

• helt fantastiskt

Ica maxi i jkpg sa du!! Aha!! Har de haft det länge eller finns det lite intressanta saker kvar? Har pojkar om det nu spelar roll ;)

• helt fantastiskt

Ja jag har kollat tyvärr nästan bara företagsannonser och dyrt!!! Tråkigt men har budat på det som va begagnat och hoppas hoppas!!!!! Tack igen!! obset

PetraD skrev 2011-08-11 18:19:35 följande:
    har du kollat tradera??

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2