Inlägg från: oOMayaOo |Visa alla inlägg
  • oOMayaOo

Halva reapriset!!! del 2

Är det någon som vet hur det ser ut med Stadiumbutikerna i centrala Sthlm, om de har mycket kvar på rean?

• oOMayaOo
    ÖNadja skrev 2011-08-03 20:26:59 följande:
    Nån som vet vart ja kan få tag på bra rabatt på fotoböcker eller tom. kanske gratis fotobok?
    Igen kod, men HÄR har de nedsatta priser.
  • oOMayaOo
    jordnöten skrev 2011-08-06 16:06:44 följande:
    Var till Stadium idag och tänkte fynda Timberlandkängorna. Men där påstod de att dom kostar 399kr. Att 199kr bara var ett nätpris. Hur har det varit i era butiker? Har fattat som att "alla" här har fyndat sina för 199kr och sen rabatt beroende på hur många grejer man köpt??
    Jag var till Stadium i Skärholmen igår och där kostade de 199.
  • oOMayaOo

Jag har en väninna som letar vinteroverall till till sin ettåring. Är det nån som vet vart det finns nån på rea?

• oOMayaOo
    oOMayaOo skrev 2011-08-19 16:55:42 följande:
    Jag har en väninna som letar vinteroverall till till sin ettåring. Är det nån som vet vart det finns nån på rea?
    Hon vill nog gärna hålla sig på max 400 kr och gärna en webbshop.
  • oOMayaOo
    Love5 skrev 2011-08-20 21:49:40 följande:

Gällande vinteroverall till 1-åringen, kan Name it vara något? Finns på deras egen hemsida, på Nelly.com etc. De har ingen rea just nu, men en modell som kostar 399 kr

Tack för tipset, jag ska visa den för henne.
  • oOMayaOo

Är det nån som vet vilka PoP-butiker i Sthlm som har mycket kvar på rean? Jag har varit till Gallerian, Skärholmen och Farsta. Sen är jag även intresserad av Stadium och Lindex.

• oOMayaOo

I går och idag har vi handlat en del saker till sonen för nästa höst/vinter. För 850 kr har vi fått:

Everest fleeceset, byxa och jacka
    2 st Didriksons slaskeman regnset
    Didrikssons vinterjacka
    Didriksons  vinterbyxa

Ord. pris på allt var runt 2700 kr har jag för mig. 

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2