Halva reapriset!!! del 2
På Åhléns i Gävle var det halva reapriset på leksaker, skumt :(
På Åhléns i Gävle var det halva reapriset på leksaker, skumt :(
hemtex sida krånglar, går inte att beställa :(
Köpte en parkas + lite annat på carlings. Parkasen kostade 270 kr o skulle ha kostat 900 :)
Ngn som vet när halva reapriset på hm och lindex börjar online? Mvh
Ja de har de haft handlade massor där en gång en hel kartong me kläder för 750 spänn, skulle ha gått på 2600 annars
Var det någon som nappade på lets deal erbjudandet på ginos.se Du betalade160 kroch fickhandlaför400 kr. Handladeförnågon vecka sedan och varorna borde ha kommit. Får ingen kontakt med dom. Någon mer???
Hur lång tid tog det för paketet att komma? Jag beställde den 25:e april. Var tvungen att ta på faktura då de hade problem med betalning med kort. Fick du oxå göra det Taaanja??
Jag har både mailat och smsat men inget svar. Fick svar första när de hade betalningproblem då pratade jag med Gino på telefon men efter jag yttnyttjade rabattkoden från lets deal har det varit tyst :(
Har ju inget login heller för jag antar att jag beställde som en gäst eller hur det nu var :( Undrar om man kan ringa till själva frisör salongen?
Jag tror oxå jag beställde samma dag. Den 25:e beställde jag har orderbekräftelsen kvar. Har ni något login på deras sida? Har inget jag :( Tänkte man kunde kolla status. På mailen står det bara pending! Men är så skumt att de ej svarar på mail eller via telefon. Fick ju svar innan jag lade ordern och svar genom telefon! :(
Ja gärna :)
En fråga. Tänkte gå på stan imorgon. Är det ngn mellandagsrea kvar då tro?
Är det fortfarande halva reapriset på Åhléns ? Någon som vet hur rean är i Katrineholm?
Köpte tre par jeans till barnen Två shorts till barnen 1 klänning till barn 2 tshirts till barnen 4 par trosor till vuxen 1 linne till barn för totalt 415, nypris 1400. Katrineholm
Är inge halva reapriset på hemsidan :(
Shoppade för 370, nypris 1300 på stadium
Ärdet fortfarande halva reapriset på barn på Lindex? Bor i Gävle.
Halva reapriset på jc i Gävle :)
Hm har visst halva reapriset ibland.
Köpte tre påslakanset för 150 kr totalt :)