Halva reapriset!!! del 2
När börjar pop halv rea???
När börjar pop halv rea???
Oh så bra. Längtar tills på lördag då ska hela familjen till Göteborg och ett måste att besöka pop.
Men nu blir de till att mata lillen kläder och sen stadium
Extremt nöjd med dagens shopping runda :)
Stadium betalde 1499:- och priset till ordinare pris var för allt 6856:- så kan säga att detta var extremt fyndigt :)
På kappAhl betaldes de 430:- och ordinarie priset för att skulle ha varit 1246:-
ÅHLENS: I skövde i alla fall börjar sin hvala rea den 15 januari :)
Har ni fått mail från Åhléns??
Lindex hade börjat i Skövde i dag ta 2 betala 1. Men besviken bara massa skit
Jag löste Ralph lauren köpet ;)
Har en kusin i USA som tar med allt jag beställer till Sverige i april ;)
Här var de också 50% på allt.
Köpte en lejon fotölj till sonen.
En hink lego
Lego duplo piraterna
Ett paket med lego plattor.
En brandbil som är radiostyrd
En overall
En tröja
Ett piano
För endast 839:- så billigt :)
Straw2008:
Vad fick du betala i frakt för 23kg??
Straw 2008:
Nu har jag beställt av kusinen:)
Men måste fråga, hur vet du vad paketet väger när su beställer. Som de jag beställde i går bar 11 tröjor till 2åring och 5 tröjor till mannen.
Om jag skulle be henne skicka de till mig. Vad ska man ta för frakt alternativ som är spårningsbart??
Åhlens har redan haft halva rea. Och här i staden har dom tom plockat bort rean nu.
Köpte massor med leksaker lego, blixten brandbil som var radiostyrd en fotölj och allt halva rea
Åhlens började i går sin halva rea.
Någon som har koll på årets rea?
Jag har vunnit en årsförbrukning av nestle barngröt, från 6 månader och uppåt. Undrar om de finns intresse att köpa värdecheckar av mig då min stora slutat äta gröt för länge sedan och den lille är allergisk.
Pyssilullan: 25:-/paket har ca 20kvar.
När börjar stadium sin halva rea?
Hur ser de ut på rea fronten i Skövde? Ska dit på fredag eventuellt värt att åka dit?