Inlägg från: Florimell |Visa alla inlägg
  • Florimell

Halva reapriset!!! del 2

Bättre i affären än på hemsidan, fyndat för 650 kronor :) nu inväntar vi bara stadium för lite andra typer av kläder

• Florimell

Jamen jisses, spelar roll. Vi är väl ute efter fynd så billigt som möjligt??

För att fokusera på annat, ni som fyndat på halva rean, kan inte ni berätta om bästa fyndet? Har en liten bebis och behöver motivation att ta mig ut ;)

• Florimell
    MoonFlight skrev 2014-03-26 20:08:45 följande:

Toys R us på Backaplan ska ha 25% på nästan allt i butiken på lördag den 29/3. Vet inte om det gäller fler butiker.

Det skulle vara alla, också på hemsidan!
  • Florimell

Om Lindex har halva rean borde det väl synas på deras hemsida snart? Förra året kunde man handla där först, och sedan gå till butiken och komplementhandla

Lindex och Stadium brukar vara mina favoriter, men går någon till Åhlens och det är halva reapriset får man gärna hojta!

• Florimell

Nu fick jag mitt sms :-P

Kunde också handla utan sms, 600 kronor fattigare. Nu återstår webben och sedan stadium. Några tips på när stadium börjar?

• Florimell

Skalkläder inhandlade till barnen, samt träningskläder och fleece :) skickar maken en runda imorgon också. (Stadium)

• Florimell

Lindex hade 20% på rean idag, man fick visa upp sitt sms bara som man fick som medlem. Så halva borde starta snart, om det gör det.

• Florimell

24 juli började Lindex med halva reapriset förra året. De har 20 % på rean nu för kortkunder... Funderar på att åka och sondera terrängen, för nästa vecka senast borde halva rean dra igång :)

• Florimell

Dålig stadium rea i Växjö :(
    Inga skalkläder, inga "märkesskor", utan bara stadiums egna kläder och skor. Hittade ett par nedsatta North face skir till mig, men de var inte på halva reapriset enligt personalen...

• Florimell

Fyndade faktiskt en del på Lindex :) jacka till dottern, galonbyxor till sonen och kläder till båda :)

• Florimell
    hipmarygirl skrev 2015-07-29 09:27:44 följande:

Kan nån skriva smset här????

Final Sale! Som Moremedlem får du halva reapriset på all rea tom 30/7-15. Gäller ej kosm. Visa SMS. Välkommen! Online 723. Avreg? SMSa LINDEX STOPP till 71120
  • Florimell
    Snuttepluttis skrev 2015-07-29 09:51:57 följande:

Åå kan någon vara snäll o skicka smset till mej? 0723112686 :)

Done!
  • Florimell
    fyrklöver81 skrev 2015-07-29 12:33:35 följande:

Är online 723
    Koden?

Det borde det vara :)
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2