Inlägg från: Pyssilullan |Visa alla inlägg
  • Pyssilullan

Halva reapriset!!! del 2

liten1 skrev 2015-01-12 12:26:45 följande:

Jag skulle chansa på mellan onsdag och fredag när det gäller Lindex och KappAhl.

Fast en sak som jag undrar är om H&M någonsin haft halva reapriset. För jag kollade deras sida och på ett "inlägg" stod det att det var halva reapriset på deras websida. Dock var den från 2011 så chansen att det erbjudandet skulle komma igen är ju 0.

Nej HM Har Inte halva Rea priset!
    De vi väntar på Nu är:
    Stadium
    Åhlens
    Lindex
    (Kappahl har redan haft 30 % på rea priset och chansen att de skulle ha mer var typ 0 enligt personalen där)
  • Pyssilullan
    Zehna skrev 2015-01-16 08:36:07 följande:

Blir så trött på Lindexs rea, tycker det är så fjantigt att de kör med ta 2 betala för 1. Först är det ta 2 betala för 1 bara på accessoarer, strumpor etc. Sedan ta 2 betala för 1 på bara damkläder eller ibland kör de med ta 2 betala för 1 på bara barnkläder. Alltså de kommer med fjantiga erbjudanden för att locka konsumenter till butiken, när man väl kommer till butiken så finns det knappt någotkvar av erbjudandet. Eller när man väl kommer fram till kassan får man veta att en viss produkt på rea ingår inte i ta 2 betala för 1. Tycker butiker ska sluta göra saker så komplicerad. Räcker det inte med att bara köra halva priset och sedan halva reapriset på allt i slutet?

håller med dig ... jäkla trams bara! o köra olika dagar / Olika erbjudsanden, bättre de ösar på rejält o får iväg lite..
    Ngn som vet om ngt börjar idag?

Indiska?
    Lindex?
    Åhlens?
    Stadium?

• Pyssilullan
    Koppkaka skrev 2015-01-19 11:11:34 följande:

Troligen.

Indiska här i stan har halva reapriset.

Då ska jag kolla Indiska här i stan nu på lunchen :D hoppas!
    Väntar ff på lindex, stadium och åhlens.
  • Pyssilullan

Lite typiskt att alla skulle börja samma dag bara ;) Man hinner ju inte med ;)
    Avverkade Stadium och Indiska på lunchen, mer hann jag inte.

• Pyssilullan

Lindex Rean här var helt värdelös, Såg att det var gamla kläder som hängt på rea tidigare och det som var lite mera attraktivt kändes det som de hängt undan. För igår hade dom massor jag "tänkt köpa" om rean utökar, men då var det borta direkt. - Stadium var kanon! Ska ner idag igen o kolla mera!
    Åhlens hoppas jag skickar sms i god tid idag isåfall.

• Pyssilullan
    Koppkaka skrev 2015-01-21 09:27:09 följande:

Ja för varför göra det enkelt och ha halva reapriset...

EXAKT - Jäkla trams att det ska va olika reor på varje plagg, Snark!
    Dåligt! Kör Stor rea rakt av bara som stadium så dom blir av med lite.
  • Pyssilullan

Beror nog på vilken storlek man är ute efter, Baby var nästan allt 70 % på Åhlens.
    Deras egna märke var också 70 % på äldre barnkläder.
    Name it och andra märken de tar in var 50 %
    Leksaker, Ytterst få - mest osäljbara grejer enligt mig och där var det även 50 %

Ytterst lite inredning, Endast julsaker som var rejäl rea och det är ju lagom kul? Inte!
    Damkläder fanns det mkt, men av kosmetik såg jag ingenting av värde.
    Näej Åhléns! Ryck upp Er! Vill se vettigare rea med mera gobitar!

• Pyssilullan
    choklaa skrev 2015-03-19 10:42:22 följande:

Jag har vunnit en årsförbrukning av nestle barngröt, från 6 månader och uppåt. Undrar om de finns intresse att köpa värdecheckar av mig då min stora slutat äta gröt för länge sedan och den lille är allergisk.

pris? Jag kan vara intresserad. Men vill ju inte betala för mkt :)
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2