Inlägg från: liten1 |Visa alla inlägg
  • liten1

Halva reapriset!!! del 2

Meningen var att det skulle vara med en bild i mitt förra inlägg men det gick inte :P

• liten1

Det här får jag när jag söker Lindex webbsida: Fashion updates in progress!

We?ll be back soon.

• liten1

Var också på Lindex. Var tvungen att visa SMS.

Köpte grejer för 550kr (på halva) men fick betala 650kr av någon anledning..

• liten1

Nej, det gjorde jag inte. Det är en misstänkt byxa på 100 kr som lagts till på mitt kvitto. Får fråga de imorgon.

Fiona M skrev 2014-07-24 21:47:25 följande:

köpte du smink?

• liten1

Jag tänkte göra det idag. Ringde och de sa att jag skulle ta med kvittot!

Koppkaka skrev 2014-07-24 20:35:18 följande:

Frågade du inte varför?

• liten1

Är det någon som vet om Stadium brukar ha halva reapriset på nätet också, eller är det bara i butik?

• liten1

Brukar det bli halva reapriset på nätet? Eller är det bara i butik?

• liten1

Vågar man tro att halva priset på KappAhl eller Lindex börjar imorgon eller nån annan dag, nästa vecka?

• liten1
    Pyssilullan skrev 2015-01-12 08:34:12 följande:

Om den skulle börja idag borde det väl stå på hemsidan?

Gissar på denna vecka iaf!

Cubus börjar på torsdag har jag hört iaf ;)

På nätet hade Cubus 50-70% på vissa varor :). Dock så har den varit ett tag nu så alla "bra" fynd är väl slut nu vid det här laget :).
  • liten1

Jag skulle chansa på mellan onsdag och fredag när det gäller Lindex och KappAhl.

Fast en sak som jag undrar är om H&M någonsin haft halva reapriset. För jag kollade deras sida och på ett "inlägg" stod det att det var halva reapriset på deras websida. Dock var den från 2011 så chansen att det erbjudandet skulle komma igen är ju 0.

• liten1
    Smurto skrev 2015-01-14 12:21:58 följande:

Ser inget på Jotex hemsida om halva reapriset. Behövs kod eller liknande?

Jag fick i alla fall ett mejl där man kunde aktivera erbjudandet genom en länk.
  • liten1

m.hm.com/se/product/24819&variant=134

Ett par badshorts för 7 KRONOR!!

Klickade hem ett par igår, fri frakt nu också med rabattkoden 2773 :)! Dock finns bara 134/140 kvar, men vem vet, kanske någon avbeställer. Tycker dock att det är väldigt märkligt att ha ett SÅ LÅGT pris, troligtvis är

det att en 0:a har glömts (priset skulle kanske varit 70kr).

• liten1

Var nyss på KappAhl, och nu har mina förhoppningar sänkts att de kommer ha halva reapriset. Om man tog två varor fick man 20% och vid köp av tre fick man 30%. Om man tog fyra och uppåt fick man fortfarande 30%. Reorna har blivit så dåliga, är väldigt besviken. Lindex hade 2 för 1 på damavdelningen, där ingick strumpor och accessoarer. 

• liten1

Rean på Lindex var rätt så bra i alla fall. Hittade 2 stycken skjortor för 15 kr styck (Ordinare pris 179kr/st), och lite annat smått och gott. Var där i cirka en timme och personalen där kom och fyllde på med några grejer åt gången. Fick höra från en bekant också att de hade klädesplagg sparade från sommaren m.m som ska ut lite i taget :). Halva reapriset gäller ju till 22/1 så man får ju kolla imorrn om det har kommit nåt :). Sen vet jag inte om de har för alla sen. Då kan man kolla lite om de har fyllt på mer :).

• liten1
    Nex skrev 2015-01-20 19:23:19 följande:

Shoppade massor idag på Indiska, Stadium - 75% - och Lindex halva rean :D 
    Halva rean är guld när man är ensamstående, lyxigt att kunna shoppa trots liten inkomst. 
    Imorgon ska jag till shoppingscentret och hoppas Lindex där har mer, nu hittade jag bara kalsonger till sonen i stan. 
    Hoppas KappAhl också kommer med halva rean. 

Var inne där en sväng, och de hade tagit bort alla rea-skyltar och ställt fram nyheter istället :(. Skulle tro att det inte blir någon halva reapriset på KappAhl. 
  • liten1

Fick SMS om halva reapriset på KappAhl (medlemmar). Men det fanns bara tråkiga saker här.

• liten1

Här hade Lindex 3 för 2 på en pytteliten ställning med kläder för 30 kronor. Dock är de de här fula plaggen som har funnits med i åratal känns det som. Och endast barnkläder. De hade också smycken för 10 kr styck. De flesta var dock i annorlunda som var lite ful enligt mig (tofs på ena halsbandet, tygrosett på den andra.

• liten1

Typiskt, jag har inte fått SMS :( ! Finns det någon som har möjlighet att dela med sig av rabattkoden/SMS:et skulle det vara jättesnällt :) !

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2