• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • busigsysterJenny
    GirlieGirl skrev 2011-09-02 19:38:08 följande:
    Måste tipsa om nelly.se de säljer en didriksson overall i rosa, såååå fin för 150 kr bara. Dock finns bara storlek 70 kvar.. Åh vad jag ångrar att jag köpte min andra didriksson. Visserligen för 300 men endå :)
    Hittade den men det var bara storlek 60 kvar :(
    avigt.blogg.se/ - om att få rätsida på vardagen
  • fat2fit
    GirlieGirl skrev 2011-09-02 19:38:08 följande:
    Måste tipsa om nelly.se de säljer en didriksson overall i rosa, såååå fin för 150 kr bara. Dock finns bara storlek 70 kvar.. Åh vad jag ångrar att jag köpte min andra didriksson. Visserligen för 300 men endå :)
    Då kan jag tipsa om detta - 67% rabatt på nelly.com - Köp ett presentkort för 100kr, värde 300kr!

fast det gäller endast några dagar till - så i pricip kan man köpa en didriksson overall för 100:-
  • winters

åhléns hade halva reapriset på sommarskorna så det blev eccosandaler till O för 125 kr i stället för 599 kr och Tamarissandaler till mig för 50 kr i stället för 649 pix! Skrattande

Oscar 091001
  • fat2fit
    Kristyr skrev 2011-09-05 14:03:35 följande:
    blir du rik nu?
    Nej.. rik blir jag aldrig-  - men en extra nelly presentkort blir det! - jag tyckte det var en speciellt bra erbjudande!
  • Erica26

Nån som har nån bra länk kod eller nåt till ett bra erbjudande på tidningen Bilsport?

• Erica26

Har hittat alla sånna, men tänkte om nån hade en specifik kod. Alla kör tyvärr samma erbjudande just nu. Typ 55kr rabatt för 6nr, vilket inte ens är värt, för på sommaren är det dubbelnummer :S
    Å även till julen.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2