• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Zuzziwoman
    Nape skrev 2012-03-15 17:09:58 följande:
    Men, vad sega La Redoute är. Brukar de vara såhär sega?

Jag beställde i söndags och det står att min order är mottagen och "strax" ska börja packas. Det har stått så sedan söndag eftermiddag.
    Jag fick mejl samma dag att ordern skickats, samtidigt som jag fick sms om att jag kunde hämta paketet
    Glad
  • Nape
    Zuzziwoman skrev 2012-03-16 15:57:27 följande:
    Jag fick mejl samma dag att ordern skickats, samtidigt som jag fick sms om att jag kunde hämta paketet
    Glad
    Hm, då tar de inte beställningarna i ordning. Min beställning står fortfarande som "mottagen". Har stått så i fem dygn, irriterande!

Jag googlade på dem och såg att vissa fått vänta tre månader på sin beställning. *grrr*
  • Zuzziwoman
    Nape skrev 2012-03-16 16:48:53 följande:
    Hm, då tar de inte beställningarna i ordning. Min beställning står fortfarande som "mottagen". Har stått så i fem dygn, irriterande!

Jag googlade på dem och såg att vissa fått vänta tre månader på sin beställning. *grrr*
    Oj, det var värst, hoppas du snart får det du beställt. Är ju alltid kul när man får paket att öppna och se vad det är.
  • Moonlight83

75% rabatt på Coop overaller och vinterskor.Fyndade skor ord pris 249kr för 62kr samt en overall ord pris 399 för 100kr i dag.

• Koppkaka

Halva reapriset på Akademibokhandelns bokrea

Leo <3 110819, 3400g och 49 cm lång <3
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2