-
undrar om ellos brukar skicka rabattkod som skulle gilla även varor som är märkt med
-
vet ni om KappAhl börjar halva rea priset snart eller blir det lite senare?
-
SannaB83 skrev 2013-07-18 17:58:59 följande:I norrköping, ingelsta köpcentrum hade dom ta 2 betala för 1 idag på lindex
det är bara på dam och under kläder o ac här -
vet ni om dinsko brukar börja snart med 1/2 rea priset?
-
vet ni om Åhléns börjar med 1/2 rea priset på leksaker också?
-
finns inte någon kod till hemsida på kappahl 1/2 rea?
-
Turboplingen skrev 2013-08-09 10:06:45 följande:testade den där rabatt kupongen och det stod 50% rabatt på rea men inte tusan blev det de =/ i korgen låg grejer för 1000:- och gick ner till 907.. sugit..
man måste handla minst 5 grejer rea och ej rea funkade för mig. -
vet du om öb har vuxna tomtekläder? någon vet?AnnaL82 skrev 2013-12-22 18:08:20 följande:ÖB har 50% på alla sina julsaker nu och den 25/12 kör maxi igång med halva halva på alla kläder och skor -
var?oOMayaOo skrev 2014-01-07 23:09:20 följande:Jag fick nyss mail om att det börjar 9/1. -
hittade inget på KappAhl ,men Lindex hade halva priset på en del kläder så en halva rea hade varit bra, dem hade ganska mycket intressant och åhlens till hemmet o leksaker var bra pris på.
vet ni när börjar Lindex o åhlens och dinsko? ni får gärna meddela . -
Lindex har inte börjat 2 för 1 på butiken?
-
åhlens hade 1/2 rea priset .
någon vet när börjar dinsko? -
Lindex hade ta 3bt för 2 vet ni om det har blivit mer än så?
-
ta 2 bt för 1 på rea på Lindex online. och 70% på allt i butik i Jönköping på A6 ifall om någon inte har hört

-
Min sons overall har blivit kort nu och det verkar att vinter dröjer ett tag till var hittar man en billigt vilken butik har börjat rea ut vinteroveraller ? Han skulle behöva 116 tror jag!
-
hur är nameit overaller i stl och övrigt ?? sitter dem fint på ? så att dem har bara resor bak !! vi brukar ha lindex och kappahl, såg att kappahl hade redan reta ut och dem hade inte kvar i blått
som han önskar , funderar på en sånt även stadium har redan reta ut och fanns inte hellre där hans storlek. funderar på en sånt !!lekmer.se/barnklader/ytterklader/overaller/name-it-overall-wind-atomic-blue -
Tack för ert tips????
Jag har en fråga ange reklamation . Jag hade köpt en vinter jacka på rea kommer inte i håg hur mycket kostade , det är från modell 2012 sa dem men jag köpte den 2013 på rea, den var stor började använda den i år, har använd den i ca 4 mån , tyvärr dragskjdjan är sönder men i övrigt som ny, Lindex vill ge mig tillbaka 100 kr ???? vad tycker ni är det bra / rätt bedömning ? -
skriv här gärna när börjar gina och åhlens med halva rea priset. det är kanske snart??!!