Inlägg från: Förälskad |Visa alla inlägg
  • Förälskad

Halva reapriset!!! del 2

star67 skrev 2010-07-29 20:28:08 följande:
    vet ni om kappahl kommer att ha halva rea priset igen``???
    Ingen aning.

Usch, jag var in där idag, det var tomt på folk. Inne på Lindex var det fullt. Jag förstår inte hur de tänker?!
  • Förälskad
    Klassikern skrev 2010-07-29 22:09:50 följande:
    Var in på COOP (i Valbo) ikväll och då var det halva reapriset på barnkläder där. Tyvärr inte på skor än. Men det blev lite mer kläder handlade ändå.... Det börjar ju bli dyrt att hänga i den här tråden!! Ha-ha. Och imorgon blir det Åhlens!! Inte för att vi direkt behöver någonting, men ändå.
    Vart bor du då? Jag brukar också vara i Valbo, jag bor i Torsåker. Vet hur Lindex i Valbo har det med REA:n?
  • Förälskad

Bara jag som tror att TS är ute och springer i butikerna hela dagarna?

• Förälskad

Klassikern: Har Linnea blivit storasyster än? Läste nåt om det i någons gästbok, grattis i sånt fall!!

• Förälskad
    Lejån skrev 2010-07-29 22:23:54 följande:
    Är det helt hundra att det är halva på Åhlens imorgon? Vet att ngn pratat med kundtjänst, men vågar man lita på det? :)
    Spanat lite i går på saker att shoppa men lät ju bli i avvaktan på halva.

Någon som vet hur deras eget märke är i skalkläder?

Jag har varit inne på tre Lindex utan att shoppa någonting... Hittade inte ett skit. Jo, en klänning till dottern på ett ställe men EN sak kan man ju inte köpa när det är 2 för 1 och när det är 2 för 1 så vill man ju hitta två saker som kostar ungefär lika mycket. :)

Kappahl fyllde på med rea idag där jag var, så hade det varit halva där hade jag handlat en hel del. De hade dock gjort om så det var halva reapriset på herr för alla nu.
    Jahopp, så du hittade ingenting, vad tråkigt för dig. Hoppas du hittar någonting på annan rea snart då!!
  • Förälskad
    Coca cola light skrev 2010-07-29 22:38:19 följande:
    Nu har lagt ut bilder på min reashopping i min blogg om någon är intresserad. www.lovelypinkandblue.wordpress.com
    Du är ju GALEN kvinna!! Så mycket kläder Skrattande
  • Förälskad
    passau skrev 2010-07-29 22:42:18 följande:
    Japp! Jag har inget liv ränner heeeela dagarna på stan pappa fyller 60 på måndag... Jag letar paket men hittar bara annat... Ff inte hittat ngt lämpligt till honom
    Du kan ju köpa ett jätte paket till honom med massor av fina kläder från Lindex?? Tungan ute
  • Förälskad
    Klassikern skrev 2010-07-29 22:44:45 följande:
    Förälskad:
    Jag bor i Valbo, så det blir ju nästan ett besök om dagen på köpis såhär i reatider.
    På Lindex var det skapligt på t2b1-rean första dagen (i tisdags), men nu har ju både jag och min kusin varit där, så nu är det väl inte så mycket kvar...Med andra ord - jag har ingen koll.

Jo, Linnéa har blivit storasyster. Det är ganska längesedan nu. I april - förra året.
    Jaha, oj, så länge sedan :)

Jaha, så du bor i Valbo. Jag brukar åka mycket till Owe Jansson, brukar du vara där? Världens bästa affär. Tyvärr inte mycket REA där.
  • Förälskad
    passau skrev 2010-07-29 22:51:33 följande:
    Tror inte han uppskattar d tänkte hitta i morgon på Åhléns! Sen e d slut shoppat fram till Jan när nästa halva rea är men nu är hela 110 stl klar, och lillasyster får några nya plagg och lite match med samma som storasyster... Men d e farligt att vara här! Man shoppar mer än man borde...
    Ja det för man, man blir ju bara stressad här inne. Jag svettades redan innan jag gick in på Lindex idag Skrattande
    Coca cola light skrev 2010-07-29 22:51:39 följande:
    Jackorna hittade jag i Arninge. I Täby fanns det inte en enda jacka tyvärr.
    Stockholmare som jag är i grund och botten, uppvuxen i Åkersberga så ska jag nog kika efter på REA:n i Arningen när jag åker ner nu snart.
  • Förälskad
    TeDrickaren skrev 2010-07-30 09:15:03 följande:
    Har lindex börjar sin rea ännu??
    Japp!!
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2