Halva reapriset!!! del 2
Nä nu har jag beställt skorna i storlek 26..kom på att man har ju tjocka strumpor i också :) Tack för tipset
Nä nu har jag beställt skorna i storlek 26..kom på att man har ju tjocka strumpor i också :) Tack för tipset
Ingen som vet hur det funkar om jag beställer från nätet på stadium och hämtar i butiken? Får jag då halva rea priset på regnkläderna Didriksons ? Eller betalar jag 249kr? Vill gärna ha den till sonen och dem har inte den i butiken.
Vet nån när åhlens ska ha halva rea? Har sett en massa där som jag vill ha..
Måste man ha sms idag eller gäller det alla? Känns ju onödigt om man åker dit vid 10 och man får sms vid 12-tiden.
jag köpte också en del...köpte everest jackor till barnen, blårutig och en röd. Hur är dem jackorna? Bra/dåliga? det står att dem är vattentäta till 3000. är det mycket?
Intersport i halmstad hade halva rea idag. Dock inte på all rea. Men fanns lite adidas,puma och nike bland halva rean..
Jag vill gärna ha la redoute koden....
Halvarea på lindex.. Handlade på nätet nyss.. Det syns när man ska betala... :)
Vad fick ni för sms från lindex? Jag har inte fått nått. Kan nån snäll själ skicka till mig? Behöver handla lite tröjor till barnen..
Jag ser inget halva rea på ellos??
Kan man köpa kläder idag på lindex och sen lämna tillbaka imon och köpa om dem för halva priset?
Finns det nån rabattkod på lindex??
Jag har inte heller fått kuponger från lindex :(
Vad är det för kod på ellos? Poppe