Inlägg från: New mum |Visa alla inlägg
  • New mum

Halva reapriset!!! del 2

Nä nu har jag beställt skorna i storlek 26..kom på att man har ju tjocka strumpor i också  :) Tack för tipset

• New mum
    anette 81 skrev 2010-08-06 18:11:22 följande:
    så då ska jag oxå ta 26?
    New mum skrev 2010-08-06 17:18:51 följande:
    min sons fot är också 14.5...ska jag också sats på 26.an eller? Växer foten så fort? Tänk om jag köper dem och dem inte passar förrän på våren?
    så då ska jag oxå ta 26?
    jag satsade på 26. Man får tänka att det är ju inte riktigt väder för dem skorna än..så när dem väl ska användas så har foten växt lite. Sen så ska man ha lite tjockare strumpor också. Jag tror du också ska satsa på 26.  :)
  • New mum
    LeoNo4AleXo6 skrev 2010-08-08 08:50:21 följande:
    Köpte ett regnset till 6-åringen inför skolstart för 124:-, 379:- ord. pris.
    Vi testade det ute i spöregnet igår och det är jättebra!!! Inte blöt alls nånstans!
    I farsta c har stadium halva reapriset...
    va? kostar det 124kr i butik och om man beställer på nätet så är det 249kr? Kan detta vara sant? Får man inte halva rean på nätet?
  • New mum

Ingen som vet hur det funkar om jag beställer från nätet på stadium och hämtar i butiken? Får jag då halva rea priset på regnkläderna Didriksons ? Eller betalar jag 249kr? Vill gärna ha den till sonen och dem har inte den i butiken.

• New mum
    Sofeus skrev 2010-08-09 21:13:15 följande:
    Nån som vet om det reas trehjulingar någonstans??
    maxi har jag sett på...dock kollade jag aldrig priset..sorryy
  • New mum

Vet nån när åhlens ska ha halva rea? Har sett en massa där som jag vill ha..

• New mum

Måste man ha sms idag eller gäller det alla? Känns ju onödigt om man åker dit vid 10 och man får sms vid 12-tiden.

• New mum

jag köpte också en del...köpte everest jackor till barnen, blårutig och en röd. Hur är dem jackorna? Bra/dåliga? det står att dem är vattentäta till 3000. är det mycket?

• New mum
    Mimmlas skrev 2011-07-26 14:44:00 följande:
    Det märket är bland det bästa man kan ha på jackor. Tycker de är super.
    vad bra. då slipper jag oroa mig för att det var dåligt köp.
  • New mum

Intersport i halmstad hade halva rea idag. Dock inte på all rea. Men fanns lite adidas,puma och nike bland halva rean..

• New mum

Halvarea på lindex.. Handlade på nätet nyss.. Det syns när man ska betala... :)

• New mum

Vad fick ni för sms från lindex? Jag har inte fått nått. Kan nån snäll själ skicka till mig? Behöver handla lite tröjor till barnen..

• New mum

Kan man köpa kläder idag på lindex och sen lämna tillbaka imon och köpa om dem för halva priset?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2