Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2
    charmmiss skrev 2011-01-10 22:15:42 följande:
    vilka bra köp, fanns verkligen inget på mitt kappahl. det var isåfall den randiga tunikan som din dotter prova, visade den för min 4 åring, men hon bara skakade på huvudet, fanns lite vintage stories klänningar, men helt fel storlekar.
    fina tunikor du köpte till dig själv, gillade koftan på den senare bilden.
    ja - å sen höll jag på å köpa en skiddress tills nästa sässong till stora tjejen. MEN, vilken storlek?! Stod å tittade - gissade på att 110 kommer bli bra - men, så fanns den ju såklart bara i jackan - byxorna fanns i 104 samt 116.... Men jag är liiiite på om jag ska köpa 110 i jacka å 116 i byxor....Skulle kosta 350kr nu - mot 1000kr nytt!

Var detta;

åh vad jag ångrar mig nu....det kommer ju va borta imorn!!!
  • Du och Jag ver2
    star67 skrev 2011-01-11 00:02:41 följande:
    de hade vinteroveraller också på rea??
    kommer faktiskt inte ihåg - kollade inte då det var aktuellt, Men tror det! Kan kolla idag - ska nämligen åka in strax för att kolla om setet finns kvar....
  • Du och Jag ver2

oj vad det var utplockat på KappAhl idag! Åkte dit på lunchen å lämnade tillbaka min tröja som råkade bli dublett... Men, vilken tur jag hade - byxan och jackan fanns kvar i sätt storlek! Så det måste ju vara menat att hon skulle ha dem (ja, vi har både och - overall är redan inhandlad förra året )

• Du och Jag ver2
    Karlisle skrev 2011-02-01 22:10:13 följande:
    Funderar på att köpa en vinteroverall till dottern på Kappahl till nästa vinter. Halva reapriset känns så lockande! Hon föddes i aug -10, 51 cm lång och är idag, snart 6 månader senare 67 cm lång och har (oftast) storlek 68 nu. Vilken storlek ska jag tänka inför nästa vinter, eller är risken ganska stor att jag köper fel? Då har hon ju ändå börjat gå (får vi hoppas) och då kan man ju inte ha en för stor storlek som det gick att ha den här vintern när de bara ligger i vagnen.

Vad tror ni??
    min dotter var 48cm född i juli - om drog 86cl förra vintern! 80 hade hon på sommaren. Dock så växer ju alla barn olika!
  • Du och Jag ver2
    HugoochVilma skrev 2012-02-03 08:20:40 följande:
    Vissa medlemmar fick en kupong som gällde ett köp med halva reapriset... Jag frågade kundtjänst om detta och fick detta till svar:

Hej,

Våra utskick med kuponger skickas inte alltid ut till exakt alla varje gång. Det sker ett slumpmässigt urval samt inom vissa grupper, t ex underkläder för kvinnor, eller fokus på skolbarn osv. Även utseende på broschyrer och kuponger kan skilja sig åt. Just nu har vi många sorters kuponger ute i våra utskick. Detta görs då vi vill veta vilka typer av erbjudanden som fungerar bäst hos våra kunder.
    Lite trist att de gör så Dock så var jag en av de lyckligt lottade som fick kupongen - haha, de vet väl att enda gångerna jag handlar är just när det är halva reapriset (skojar, men det är iaf sant - enda gången jag handlar - men då handlar jag rejält!)
    Hittade för en gångsskull både till tjejerna, mig själv å till maken!

Men, hittade inget tvådelat set till äldsta dottern =/  Så ser gärna en rea till. Väntar på att coop ska sätta ner rea priset till halva rea - nån som kommer ihåg när de gör det!? Tänkte köpa en overall...

Ute efter vinterkängor till barn också - nån som vet nå halva priset på dem??
  • Du och Jag ver2
    LindaO 81 skrev 2012-02-08 15:38:55 följande:
    Barnens Hus hade 70% på alla geox modeller, köpte ett par vinterskor för 240 istället för 800, det kändes bra :)
    oh, det lät bra!! Hm, visste inte att Barnens hus hade skor...har inte tänkt så långt!!
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2