Inlägg från: Scarlett77 |Visa alla inlägg
  • Scarlett77

Halva reapriset!!! del 2

star67 skrev 2011-01-22 17:17:09 följande:
    jeansklänningen var tyvärr inte kvarRynkar på näsan som jag tänkte köpa den idag. denna. www.tradera.com/Jeansklanning-stl-104-Lindex-...
    Den klänningen fanns på mitt lindex (trollhättan), minns inte storlekenmen tror det var 104 eller större för jag tyckte det va lite väl stort att köpa till min tjej, jättesöt är den iaf!! Dom tog 129 kr för den och halva på det då.
  • Scarlett77
    xmari skrev 2011-01-22 14:40:05 följande:
    Ha ha ha, Säääkert minst en halv miljon!! Snyggt shoppat!! Hoppas du hade bärhjälp!

Vilken stad var du och handlade i? 
    Man fick ju gå och lämna lite i bilen mellan varven :D

Trollhättan och vänersborg var jag i, hade varit kul med en sväng till göteborg för där finns ju massor av lindex!! Det är konstigt vad olika reor dom har iaf, vi har 3 st totalt 1 i vänersborg och 2 i trollhättan och det var jätteskillnad på vilka varor dom reade ut.
  • Scarlett77

Någon som vet när man kan förvänta sig att coop börjar med halva rea priset eller brukar dom inte ha det på kläder och leksaker? :D Inte för att jag borde köpa mer men jag är ju liksom taggad nu efter alla fynd haha

• Scarlett77
    star67 skrev 2011-01-22 19:31:51 följande:
    ja faktiskt ganska billigt jämför med ordpris men 104 skulle passa min dotter men den som jag hittade var 110 eller 116 men ändå jag ångrat mig att inte köpte den.
    Jag kom på att dom nog tog 99 för den och hälften på det, inte för att det spelar någon roll för den finns nog inte kvar ändå med tanke på vad söt den var! Dom tog 99 för alla tunikor och klänningar nästan. Gick igenom mina påsar nyss och hittade visst ett par grejjer till jag glömde bort när jag gjorde min lista haha

Men fy va dålig rean på lindex shop online är, finns ju knappt någonting till flicka iaf, har inte kollat till pojkar.
  • Scarlett77
    HugoochVilma skrev 2011-01-22 19:51:36 följande:
    åå, jag tar gärna annars! här går det blöjor som smör i solsken...

inboxa mig era adresser så kan jag skicka er några, jag har nog så ni kan få iaf 2 var och det är ju 50 kr så det är ju rätt bra rabatt :)

star67 skrev 2011-01-22 20:02:44 följande:
    ja faktiskt jag skulle vilja ha 2 st eftersom jag har en libero också.

• Scarlett77

Jag tog dom på willys men det var i början av december, det fanns 2 "block" och dom går inte ut förens i juni 2011 eller nått sånt så jag tog ganska många. Redan veckan efter var dom slut! Sen kom jag på att det gällde ju bara stl 1,2 och 3 och min tjej har storlek 3 nu och jag har ett bra lager med den storleken hemma redan så jag behöver inte alla.

• Scarlett77

Finns det kuponger att skriva ut på lindex? Jag som inte har någon skrivare!!!!

• Scarlett77
    Jenna82 skrev 2011-01-23 22:39:12 följande:
    Jag har inte Lindex club kort..men om jag ansöker om det imorgon i butiken vill säga då de förhoppningsvis släppt halva rean till alla..kan jag då köpa kläder på det med krediten man ansöker om??
    Vore ju kalas..då jag har det lite snålt med pengar tills på tisdag, löning.  
    Du behöver inte va medlem för att kunna handla där idag på rean, idag börjar rean för alla
  • Scarlett77
    Lina D skrev 2011-01-24 10:29:16 följande:
    alvaereva - vet du (eller någon annan) om de börjat rea overaller o så på Åhléns i Göteborg? Och något roligare än "ta 3 betala för 2" på egna parvelsortimentet? Hoppas, hoppas..!
    Dom har börjat med halva rea priset idag men inte på overaller tror jag, jag va där i lördags och då hade dom inte ens vanlig rea på overaller
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2