Inlägg från: sophiie |Visa alla inlägg
  • sophiie

Halva reapriset!!! del 2

sophiie skrev 2011-01-29 23:33:15 följande:
    COOP Västberga har startat. Alla rea kläder kostar 15 kr. Overaller ½ priset. Men det är inte mycket kvar. Knappt något.
    BRIO kök har de. Lite spel, dockor odyl.
    COOP i Haninge har superdålig rea! Skrattretande.
  • sophiie

NameIt i Haninge Centrum har utförsäljning. De ska stänga butiken. 50-70%... Handlade på mig massor av snygga tröjor, nattlinnen och strumpbyxor.

• sophiie
    Jenna82 skrev 2011-02-03 09:01:52 följande:
    Nu har de halva reapriset på Dinsko, barnskor. Mina pengar är dock slut nu efter allt shoppande, så missar detta. SNYFT!
    Åh jag som köpte ett par skor till henne där igår ... då får jag ta mig en tripp till dem idag med ;)
  • sophiie
    Jenna82 skrev 2011-02-03 09:01:52 följande:
    Nu har de halva reapriset på Dinsko, barnskor. Mina pengar är dock slut nu efter allt shoppande, så missar detta. SNYFT!
    Ringde DinSko gäller ENDAST klubbmedlemmar... Men man kan bli klubbmedlem i butiken, hon sa egentligen ska du inte få rabatten men vill du verkligen ha skorna så får du det iaf..
    Öh? Va ska man säga? Tack?
  • sophiie
    charmmiss skrev 2011-02-03 16:10:01 följande:
    någon som varit på din sko, gäller det alla skor? och måste man ha klubbkort, regga mig på nätet men får ju inte kortet förrän om 2 v
    Bara barnskor sa tjejen på DinSko till mig.
    Vad jag förstår, blev klubbmedlem själv på nätet idag, så kan personalen bara slå in ditt personnummer och se att du är medlem :)
  • sophiie

Nu får butikerna ge upp, har ju inga pengar kvar.
    Man köper lite här och där.. Och vips skriker plånboken efter pengar :)

• sophiie
    Moonlight83 skrev 2011-02-04 09:28:13 följande:
    Är det halva reapriset på dinsko för medlemmar på barnskor även i dag?
    Håller tummarna
  • sophiie

I de butiker jag har varit i har rådis stövlarna kosta 199 kr, och sen halva priset för det. Detta gäller skärholmen c och kungens kurva. Bad dem tom dubbelkolla priset i datorn (efter ditt inlägg), de trodde jag var lite knäpp ;)

• sophiie
    HugoochVilma skrev 2011-02-10 08:02:23 följande:
    Igår i mitt centrum:
    Indiska - 70% på reaprsiet! Helt sjukt.... Aldrig sett förut. Fanns en del kvar, kläder å lite lyktor å så.
    Lindex - några stänger med kläder för 50:- oavsett tidigare pris
    Åhlens - fyllt på med massor av rea (mycket vinterkläder). men "bara" upp till 50%. Kanske sänker dem det till Halva rea snart.... 
    Vilket är ditt centrum??
  • sophiie

Var i skärholmen Centrum idag.

Lindex:  Ingen barnrea kvar
    KappAhl:  Några reaplagg kvar. Inget att hurra för :(
    Åhlens:  Rea på vissa mössor/vantar och nedsatta priser på Overaller från storlek 80 och uppåt.
    Din Sko: Lite skor kvar.

• sophiie

Vara nära säljer ut alla sina sjalar, bärsele odyl till 40% rea.
    Gäller allt förutom beställningsvaror.
    Skriv nyår i rabattrutan.
    Enligt mitt mail från dem gäller det tom 9 jan om jag minns det rätt

• sophiie

Variera nog från butik till butik.
    Vet nån om Farsta eller Skärholmen har ta 2 betala 1 ?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2