-
Jättebra lista! TACK! Krya på dig, vad trist att vara sjuk på semestern,.....passau skrev 2011-01-04 15:35:54 följande:Se sid 78 inlägg 774 där står förra året... Ligger magsjuk i Thailand...
-
Jag tror många reor börjar på måndag! Alltså halva reapriset, 70% eller liknande.
Jag mailade med Cubus, och är man anmäld till deras nyhetsbrev så får man reda på halva reapriset först av alla.
Vet du om de kör på nätet också då?Toppen9 skrev 2011-01-07 21:43:38 följande:I nyhetsbrevet lät det som om alla butikerna startar på måndag. -
Inget mail/sms från lindex...
Inget sms från KappAhl (tror ändå det kommer idag....)
Inget mail från Cubus
Åhlens, Stadium, Twilfit, PoP tror jag börjar lite senare i januari.
Lova nu att hojta till nu alla i tråden när ni får nys om reorna...
-
yes! kappahls sms kom nu! visa sms i kassan å få ½ reapriset, t.om 13/1!!!!
-
Kanon, passade på att göra en beställning. Fanns inte jättemkt för mig, men till barnen hittade jag lite!Tessie tessie skrev 2011-01-10 09:38:14 följande:Köp 2bf1 på lindex online nu.
NU: bege sig till KappAHl för FYND! -
"Du får förtur på KappAhls slutrea och ½ reapriset redan idag! Gäller ALLA reavaror tom 13/1. Visa sms i kassan"AnkiFalun skrev 2011-01-10 10:20:54 följande:kappahl smset stod det 1/2 reapriset på ALL rea??
ibland vet jag det bara gäller Dam tex.
väntar på mitt sms.....
-
Hittade massor på KappAhl idag! Köpte för nästan 1000:- till barnen (2½åring + 1 månad gamla). hade kunnat handla mer... Verkligen lyckat!
Ingen mer rea på åhlens i stockholm/vällingby.
-
Ska försöka... Inte mycket tid över bara med båda barnen hemmacharmmiss skrev 2011-01-10 20:58:10 följande:nu får ni gärna sätta upp lite bilderpå era fynd
. Förstår inte ens hur jag hinner skriva här, haha.
-

-
oj, glömde skriva INDISKA!!! Fick precis mail.....HugoochVilma skrev 2011-01-11 10:20:48 följande: