-
Jag pratade precis med kundtjänt och hon såg att jag dragit varje månad men tydligen var det inte tillräkligt därför hade jag inte fått erbjudande förra gången. Löjligt att man måste handla så ofta. men men det är väl så det är.winters skrev 2011-07-04 10:01:37 följande:tror man måste dra sitt kort några gånger i månaden för att få erbjudanden, annars går det säkert fint att höra av sig till kundtjänst om du saknar kuponger -
men tre gånger är ju ganska mycket om man nu inte är gjord av pengar.winters skrev 2011-07-04 14:00:09 följande:ja, jag tror att det var någon som sa tre, men jag vet inte säkert. -
jag får väl helt enkelt handla mer utspritt. ett par strumpor nån gång och ett par byxor nästa, hahawinters skrev 2011-07-04 14:39:34 följande:ja, jag har aldrig blivit utan, men jag kan förstå att inte alla handlar så ofta, men det kanske är ett sätt att belöna de som handlar oftare, det är ju många kundklubbar som har liknande system. På PoP t ex måste man ha handlat för 1000 kr föregående bonusperiod för att få vissa erbjudanden och ibland erbjuder de fler procent för de som han handlat för mer. -
Här i Gbg har dom 2 för 1 på toppar och blusar på lindex nu så snart sätter dom nog igång
-
Kom just hem ifrån lindex. Hittade lite iallafall till barnen men inget till mig.
Jag köpte tre byxor och fem långärmate t-tröjor. ord pris 1043 för allt och jag betalade 347.
Det jobbiga är ju att försöka hitta kläder för ungefär samma pris så man tjänar mest på det. -
Det var ta två betala för en men jag var så smart att jag gick in två gånger. Först köpte jag som dyrare plagen sen gick jag in och köpte dom billigare så deg blev halva reapriser.
-
Smilla75- hade jag ingen aning om haha
-
Lindex har redan haft 2 för 1 på nätet
-
Hemtex blir nog eventuellt om nån vecka men rean kanske inte blir som tidigare år. Känner en som jobbar där men hon har semester så hon vet inget exakt än
-
Jag var där förut idag och det var förtfarande 2 betala för 1Xgirl83 skrev 2011-07-25 15:27:27 följande:Jag tyckte jag läste att det blivit halva reapriset på Lindex nu, nån som vet om det stämmer? -
Hemtex blir förmodligen denna veckan eller nästa. Deras rea börjar oftast på en torsdag. Men det var inte säkert att det skulle bli likadan slutrea som det brukar. En vän jobbar där men hon har semester så hon visste inte riktigt men förra veckan sa hon att jag skulle vänta nån vecka till
-
Hemtex slutrea har börjat men dom har 3 betala för två istället för halva som dom brukar. Värdelös rea. Fanns en del jag hade velat ha men lät bli för priserna var inga fyndpriser direkt. Har hört att det går dåligt för hemtex så dom försöker väl spara in på reorna
-
var och handlade lite på lindex. det fanns mest till min stora pojk i 122-128 så det blev 5 kortärmade och en långärmad, sen en enda kortärmad i 98-104 till lilleman och en tun tröja till mig med trekvartsärm.
Jag betalade 306 för allt ord pris 1022. -
När jag gick förbi lindex i morse såg jag inga skyltar utanför.
-
Cervera hade 70% på massa grejer.
-
Jag handlade med 20% på reapriser på Lindex idag med sms men det var inte mycket som fanns. Jag hittade en jumpin till minstingen för 120kr bara. Anntar att det fylls på med eftersom
-
Jag min klant bytte telefon igår och fabrikinställde den gamla så mitt sms är borta. Men om jag frågar snällt i butiken och visar kort så kanske det går ändå.
-
Bauhaus har 40% på all julbelysning och 30% på julpynt.
-
Någon som vet om det är nått på lindex idag?
-
Det läste jag men det var ju någon som hört någon så det betyder ju inte att det faktiskt är så.