Inlägg från: Koppkaka |Visa alla inlägg
  • Koppkaka

Halva reapriset!!! del 2

Inte precis hela Sverige va ingen i hela Dalarna där jag bor. Inte konstigt att jag aldrig hört talas om det.

• Koppkaka
    Poppe skrev 2012-07-23 19:15:11 följande:
    Nä det kan inte vara halva halva än...
    Va?
    Leo <3 110819, 3400g och 49 cm lång <3
  • Koppkaka

Handlade 1 body, 1 tröja och 1 par jeanshängselbyxor till sonen, och en stickad tröja, en bh och ett linne till mig på lindex för 212,50 kr idag. fullpris hade blivit 745,50

• Koppkaka

Åhlens här var rätt länsat. Men jag hittade iallafall en skjorta och ett par byxor till sonen för 29 kr st

• Koppkaka
    Nape skrev 2012-08-08 20:03:16 följande:
    Nu är jag sur på mig själv. *s*

Sonen behövde en ny jacka akut, så jag tänkte köra ett sista varv på rean. Hittade en jacka på Stadiums rea för 199:- och för att få halva reapriset var jag tvungen att nosa upp 4 plagg till. INTE lätt.

Det blev en bikini till dottern (som redan HAR 3 bikinis- hur många behöver man? Sommaren är dessutom SLUT.), en bikiniunderdel (Varför? Jag har inget som matchar den och jag tänker ju inte vara toples), ett par stringtrosor (jag har slutat använda string för flera år sedan) och en lila t-shirt till sambon (han passar inte alls i lila).

Jag fick ihop 5 plagg, fick halva reapriset och betalade typ 228 för en jacka + 4 plagg vi verkligen inte behöver. Men, det var ett kap, tänkte jag.

Och så gick jag in på Lindex. Där deras jackor kostade 100 kronor..

GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Är det inte bara att lämna tillbaka grejerna då?
  • Koppkaka
    Nape skrev 2012-08-08 20:19:01 följande:
    Får man göra det? När man köpt på rea?

Äh, skitsamma. Sonen behövde en jacka och nu har vi en jacka.
    Ja det brukar vara 7 dagar. 
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2