• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • filli01
    MrA skrev 2013-07-31 16:02:54 följande:
    Finns rabattkuponger att köpa på Lekmer via Letsdeal. Köp en kupong för 239 och handla för 500. Tyckte det verkade bra och köpte två själv.. :) 

Kunde du använda båda i samma köp?
    Läste att det står att man bara kunde använda 1 per köp men jag undrar om någon kunnat utnyttja flera presentkort på samma köp? Vill köpa en babygunga. :) 
  • Renstjärna

Bra rea på Intersport i Barkarby (50-70% och 20% på alla ord. priser) och hyfsat mkt kvar på halva reapriset på Stadium Barkarby.

• MrA
    filli01 skrev 2013-08-01 20:06:58 följande:

Kunde du använda båda i samma köp?
    Läste att det står att man bara kunde använda 1 per köp men jag undrar om någon kunnat utnyttja flera presentkort på samma köp? Vill köpa en babygunga. :) 
    Jag har bara använt det ena än så länge, men gissar på att det inte kommer att fungera. Fanns nämligen bara en ruta att mata in koden i, och när man matat in koden försvann rutan...
  • Alby

Lekmers presentkort så får man bara nyttja ett en per gång. Jag ringde och frågade för ett par dar sen.

• Poppe

Bubbleroom har halva rea priset idag och i morgon 4-5/8 ange SPARKLE. fyndat massor, gäller att kolla igenom märkena....

• Merde
    Poppe skrev 2013-08-04 17:39:49 följande:
    Bubbleroom har halva rea priset idag och i morgon 4-5/8 ange SPARKLE. fyndat massor, gäller att kolla igenom märkena....
    Tack.
    Har väntat på att de skall sänka sin svindyra rea länge nu.

Måste dock säga att rean var rörig. Alla märken som fanns på rean fanns inte ens nämnda under märkeskategorin och ibland kom det upp att det inte fanns fler artiklar i den valda kategorin trots att det fanns hur mycket som helst som inte visats :/.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2