Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

LindaPalm skrev 2010-07-31 20:16:21 följande:
    Ica Maxi säljer Hello Kitty pool med badboll och simring för 99:-

Jag var in på Åhléns igår då halva reapriset rean startade och fyndade rätt mkt, leksaker och lite kläder.
    Var ine n sväng till stan idag också o kännde att jag ville gå igenom Åhléns igen och vilken tur att jag gjorde det! Dom hade ju plockat fram hur mycket mer rea som helst!
    Så idag kom jag hem med två sällskapsspel för 25:- istället för 299:- (!!!)
    en Pippi pyjamas för 75:- istället för 179:- och nå badleksaker tror jag för 15:- istället för 89:- samt ett gosedjur för 20:- istället för 149:-
    Rea är härligt! :)
    en sånt var den du menar??  www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=9803
  • star67
    LindaPalm skrev 2010-08-01 20:42:18 följande:
    precis en sån!

Sophiie: Ja precis, Åhlens city var det :)
    jag tror jag hitade en på ålens för 99 kr men de var slut när de började halvarea priset o jag tyckte att den är för litet.  men funderar på danna den också är för 99 kr nu.  www.rusta.se/pool_deluxe_crystal_cp70101226.html
  • star67
    lugnåsbo skrev 2010-08-02 11:34:07 följande:
    star67, vilka plagg köper du för 20 kronor??
    (eller menar du just nu när det är halva reapriset?)
    ja nu på halvarea en body tex.
  • star67
    h80 skrev 2010-08-05 19:31:23 följande:
    köpte tomtekläder o pepparkakskläder till barnen på lindex idag (tidigt jag vet) men jag fick 2 velourtomtedressar, 1 velourtomteklänning o en pepparkaksdress för 103kr Glad
    Jag har köpt sånt redan föra gång när de hade halva rea för 12 kr stSkrattande
  • star67

någon vet om nelly.com brukar ha rea på festklänningar eller är det bara nu som är rea säsong?? någon vet??

• star67

Hur mycket har ni köpt på rea bara vanliga kläder för barn utan jackor o overaller ?? jag har köpt för 1049 kr till min dotter om jag inte har glömt något, och 330 kr till min son några presenter också.

• star67
    winters skrev 2010-08-08 18:16:21 följande:
    äsch, det vill jag inte ens summera, men det är många tusen känns det som... men det är bara att tänka på hur många fler tusenlappar det skulle blivit om allt varit på ordinarie pris! Skrattande
    ja det är sant men ibland man köper något onöjdigt när det är så biligt.
  • star67
    carinaekvall skrev 2010-08-09 05:55:13 följande:
    blev en tur till nacka igår med barnen, varsin solhatt med "cars" på från lindex, 34.50 för båda! (halva reapriset) en jeansjacka till mig, kort modell, med lite runda nitar upptill.. 99kr nu på rean! 
    Kappahl hade inte halva reapriset på allt ännu, cubus hade bara halva priset... åhlens hade kvar en del, inte till pojkar massa till flickor... (blev ett par tights till mig, svarta med runda små nitar)

sen åkte vi hemåt för å fixa lite hemma...
    lördag blir det shopping i city! Nu jobba! Trevlig vecka till alla! 
    solhatt med "cars" på från lindex, 34.50 för 1 st eller båda?? jag köpte en för 29 kr Rynkar på näsan den var för 59 kr
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2