Halva reapriset!!! del 2
Ngn som sett halva-rea priset på Friends overaller på COOP i stockholm-området??
(nu börjar man bli lite snål, sett overaller för halva dvs 375:-, men halva-halva är ju trots allt bättre
.....)
Ngn som sett halva-rea priset på Friends overaller på COOP i stockholm-området??
(nu börjar man bli lite snål, sett overaller för halva dvs 375:-, men halva-halva är ju trots allt bättre
.....)
Ngn som vet ngra köpcentrum i Stockholmsområdet som har mkt rea kvar på Åhlens, Lindex, Kappahl etc??
Ngn som kan rekommendera en Din Sko-butik i Stockholmsområdet med mkt rea kvar i stl 23-25??
Tack!
Är det dessa timberland som säljs för 199
? (om de isåfall är på halva-rea priset)
Passar de isåfall breda fötter? Ngn som har innermått för stl 23, 24 eller 25?
Tack!!!!!
www.stadium.se/mode/juniorskor/kangor-stovlar/112040/timberland-hypertrail-h-l-wp
Det har tipsats om det förut av ngn, men Stadium har Timberland barnkängor för 199:- på nätet (tidigare 599
. Prisvärt tycker jag, så har beställt o hoppas att de passar!
(dock insåg jag, precis efter jag beställt
, att det nog kommer vara försent att anävnda denna vår, men till hösten kan det ju vara bra att ha ett par liggandes till!)
Vilka typer av Å kläder brukar ni köpa/ kan rekommenderas?? De har så mkt olika spretiga stilar (o olika i kvalité) många ggr...?
Varför är det alltid så svårt att hitta kläder till pojkar i stl 98-110...
Butikerna verkar ha dålig fantasi till pojkar...
Ngn som har hittat mkt i dessa stl o kan tipsa om butik (i Stockholm) med mkt kvar på rean.....?
Ngn som kan tipsa omStadium-butik i Stockholm med skor kvar i stl 25-27??:) Tack!!!
Jag har också fyndat Timberland-kängorna, för 100:-!
Någon som har provat dem än?? Tyckte det kändes som det var en söm bak i hälen som kanske skulle kunna ge problem/skavsår....????? Hoppas inte dock!
Vad roligt det är med halva-reapriset!!!!