• ZZ12

Halva reapriset!!! del 2

Ngn som sett halva-rea priset på Friends overaller på COOP i stockholm-området??

(nu börjar man bli lite snål, sett overaller för halva dvs 375:-, men halva-halva är ju trots allt bättre .....) 

• ZZ12

Ngn som vet ngra köpcentrum i Stockholmsområdet som har mkt rea kvar på Åhlens, Lindex, Kappahl etc??

Ngn som kan rekommendera en Din Sko-butik i Stockholmsområdet med mkt rea kvar i stl 23-25??

Tack!

• ZZ12
    winters skrev 2011-02-15 14:32:25 följande:
    stadium hade timberland goretex-kängor för 199 kr i dag i barnstl!
    Ngn  som har en bild på dessa??  Eller modell namn?  Vet ni om de passar på lite knubbigare barnfötter?

Tack! 
  • ZZ12

Det har tipsats om det förut av ngn, men Stadium har Timberland barnkängor för 199:- på nätet (tidigare 599 .  Prisvärt tycker jag, så har beställt o hoppas att de passar!

(dock insåg jag, precis efter jag beställt , att det nog kommer vara försent att anävnda denna vår, men till hösten kan det ju vara bra att ha ett par liggandes till!)

• ZZ12

Vilka typer av Å kläder brukar ni köpa/ kan rekommenderas?? De har så mkt olika spretiga stilar (o olika i kvalité) många ggr...?

• ZZ12

Varför är det alltid så svårt att hitta kläder till pojkar i stl 98-110...  Butikerna verkar ha dålig fantasi till pojkar...

Ngn som har hittat mkt i dessa stl o kan tipsa om butik (i Stockholm) med mkt kvar på rean.....?

• ZZ12

Ngn som kan tipsa omStadium-butik i Stockholm med skor kvar i stl 25-27??:) Tack!!!

• ZZ12
    Alexi skrev 2011-08-06 13:09:34 följande:
    Tack!

Ni som har små barn (1-3 år), vågar ni köpa vinterskor redan, och i så fall hur väljer ni storlek?
    Precis köpt!  Jag har en snart 2-åring, och jag lade till 2.5 cm i växtmån i storlek... 
    Jag hoppas (o tror) det blir bra
  • ZZ12

Jag har också fyndat Timberland-kängorna, för 100:-!

Någon som har provat dem än??  Tyckte det kändes som det var en söm bak i hälen som kanske skulle kunna ge problem/skavsår....?????  Hoppas inte dock!

Vad roligt det är med halva-reapriset!!!!Tungan ute 

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2