• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • MammaBella
    Koppkaka skrev 2013-11-20 19:47:14 följande:
    Barn också?
    Ja det var det men det var inte mycket här i uppsala iaf. Några tröjor i konstig modell, pastelliga shorts som hängt på varenda rea sen i somras samt några ok tröjor och byxor i udda storlekar.
  • HugoochVilma
    MammaBella skrev 2013-11-20 21:30:53 följande:
    Ja det var det men det var inte mycket här i uppsala iaf. Några tröjor i konstig modell, pastelliga shorts som hängt på varenda rea sen i somras samt några ok tröjor och byxor i udda storlekar.
    Jag var på två olika ställen i Stockholm igår, och inte mycket där heller (barn). Fick tag i 2 långbyxor 116, en höstjacka 116, strumpor med Blixten, och 3 par mössor.
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • noorrkkk

Lindex hade halva priset på utvalda ytterkläder för barn. Köpte en overall idag för 299kr.

• mariab77

Ni med koll. Visst brukar Rusta rea ut julpynt och granar strax innan jul?

• passau

Rusta brukar väl börja på julafton, jysk brukar börja strax efter lucia tror jag...

• Binan

När e de den vanliga "mellandagsrean" brukar börja? Den börjar ju aldrig efter jul längre ;)

Borde vara denna veckan då va??

• Ramborg

Kanske inte passar i tråden egentligen, men på Bauhaus säljer dom julgranar för 99 kr. Känns ju bättre än att lägga 500 för nåt man har i två veckor och sedan slänger. Fast man får gå igenom några stycken innan man hittar en fin.

42.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2