Halva reapriset!!! del 2
Länken verkar inte funka för alla. Går inte på datorn (bara testat i Firefox) å inte med min mobil
Länken verkar inte funka för alla. Går inte på datorn (bara testat i Firefox) å inte med min mobil
Shoppade tre par vinterstövlar till nästa vinter på Coop idag - ord pris 1347kr, jag betalade 337kr
Ja, det var pax jag köpte med och 75% rabatt! Här (Västerås) finns det dock en hel del kvar!
Hm, nån som kommer ihåg om KappAhl brukar ha halvapriset rea nu snart!! Eller blir det inte förens i slutet av juli/början av aug som det blir nästa gång!?
va!? Åh men åh! Jag har ju inte fått nått sms idag ju Gälld edet bara om man har sms!? Eller för alla?!
Aha! Ska åka förbi en idag å kolla då! Finns två till att beta av annars
Yes! Napp på första stället! En fullproppad kasse för drygt 1000kr, då innehåller den bla en regnjacka för 25kr, och ett vind/regn set för 175kr!!!
Åh men åh, vi som får besök imorn....hoppas det dröjer tills på torsdag, då vi ska ut och åka lite!
Va det nån som fick sms från Kappahl idag?? Eller har de halva ändå??
Toppen - de har rea på Plantagen nu (tror de fortfarande har) började här (västerås) för 2v sen tror jag. Träffade kompisar för två v som skulle dit å köpa buskar iaf på rea!
Star67 - det kan du ändra på din medlemssida hur du vill få nyhetsbreven!
WEHA! Fyndat på Kapp Ahl rean Dock så känns det inte som att de har lika mycket längre... hm, ska till ett annat ställe ikväll kanske ska in och kolla Kapp Ahl där med då...
Finns det nå reor (gärna halva reapriset reor) kvar på overaller/två delat??
Någonstans det är jätterea på skor!? Dottern fötter har växt massor sen i maj!!! Gärna tips om det finns rea på vinterskor också!!