Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

någon har tips på skor till en 18 mån som ska börja dagis, gärna något bekväm??

• star67
    Klassikern skrev 2010-08-12 16:46:37 följande:

Alltså den här tråden ruinerar mig...

Idag blev det halva reapriset på Hemtex i Valbo. Köpte 4 bäddset till enkelsängar och 1 till dubbelsängen. Allt i satin. Kompletterade med 4 örngott och ett lakan till dubbelsängen. Kom iaf inte över 900 kr!

Råkade visst köpa typ 15 par sommarskor för ca 895 kr till barnen i nästkommande storlekar också (Coop i Valbo hade halva reapriset). Mestadels Pax. Trångt i garderoben nu....

vi hade bara 50% på ordpris tror för att det står bara ett lapp med 50% men kanske de drar mer eller??
    Om barnet har 13 cm fotlängd vilken stl ska man ha?? Eller hur många cm ska sko vara störe än foten??
  • star67
    Mandarin skrev 2010-08-14 19:00:30 följande:
    Hon ska ha 1,5 cm större i skor än fotens längd. 13cm = 14,5 i inner mått= stl 23  fast det bror ju på märket också
    ja jag också tycker att 23 passar bättre men de hade bara stl 22 kvar och de var mjuka och sköna men kanske blir för små snart.
  • star67
    Pepper79 skrev 2010-08-15 09:12:29 följande:
    Har Coop Forum märkesskor eller är det vara egna märken de har? Har ingen coop där jag bor, men ska ev. åka förbi någon idag.

Dotterns fötter har tokvuxit nu så alla skor är precis på gränsen till för små
    de har kavat och pax också
  • star67

finns några plagg som är på rea på visa butiker medan de är på ord pris på andra det beror på att de har bara några plagg som är kvar. tex de dära bamse randiga baddräkt var på rea på en butik och ordpris på andra.

• star67
    Rynkar på näsan hur är de i stl gämför med skopunkten för att dem hon hade är från där.

HugoochVilma skrev 2010-08-20 10:16:00 följande:
    De var fina Skrattande. Jag har ett par andra gummistövlar från Ellos, och de har jag uppfattat som "normala" i storlekarna.
  • star67
    Snorky skrev 2010-08-20 22:11:45 följande:
    inte säkert deras tabell stämmer, vet de som fått lov att skicka tillbaka stövlar för att det inte stämmt. Har tom ringt o frågat men de kan inte ge de riktiga innermåtten ändå, utan de hänvisar till tabellen (som inte stämmer).
    Hoppas att de är störe än som står på tabelen för att jag tog 23 och det är 24 som skulle ha passat äntligen tabellen. igår de hade alla stl på den jag vilje men idag var nästan slut. men om de är för lite så man vill byta den en stl störe brukar de ha i lager ?? om de inte har i lager ska de kontakta mig ifall jag vill ha andra färge eller de tar den som retur ?? hur brukar de göra??
    om de är för små och inte finns att byta med en stl störe skulle jag byta de med andra färge . hur ska man göra??
  • star67

någon har en kod hos ellos som man får ett present på köpet???  för att det är bara rea vara som jag ska handla och att få något på köpet blir bra.

• star67
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-02 17:01:43 följande:
    Jag bland lite papper tidigare idag och hittade dessa:

Filippa k muggar: 2 st för 49 kr (värda 279 kr), ytterliggare 2 för 99 kr: Och 40% på en vara. Kod, 220307. Gäller till 10/9.

Adidasväska plus flaska och rabatt, men hittar inte koden. Nån annan kanske?

40% på en vara, fri expavg. Kod: 220401. tom 24/9.

25% rabatt på en vara, 10% på resten av köpet. gäller konto/fakturakund. Kod: 222201. t.om. 17/9
    ingen av de funkade för mig men tack i alla fall jag tror de bara lurar folk eller vad tror ni??
    jag har beställd och skulle ha fått addidas väska på köpet men har inte fått något än!!!  jag har fått min bestälnning och har bytt några och inte fått väskan än det står den 10/9 kommer de att skicka den. men när jag bytte några varor de har dragit Expeditionsavgift kanske iställit för väska?!! och lagt retursavgift iställit jag visste inte att man betalar även om man bara byter stl eller färge.!!  tror ni de skickar väska?? om man beställer nu så står att man får veska den 25/ 9 men varför de skickar den inte med bestälnning??
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2