Halva reapriset!!! del 2
någon har tips på skor till en 18 mån som ska börja dagis, gärna något bekväm??
någon har tips på skor till en 18 mån som ska börja dagis, gärna något bekväm??
Alltså den här tråden ruinerar mig...
Idag blev det halva reapriset på Hemtex i Valbo. Köpte 4 bäddset till enkelsängar och 1 till dubbelsängen. Allt i satin. Kompletterade med 4 örngott och ett lakan till dubbelsängen. Kom iaf inte över 900 kr!
Råkade visst köpa typ 15 par sommarskor för ca 895 kr till barnen i nästkommande storlekar också (Coop i Valbo hade halva reapriset). Mestadels Pax. Trångt i garderoben nu....
finns några plagg som är på rea på visa butiker medan de är på ord pris på andra det beror på att de har bara några plagg som är kvar. tex de dära bamse randiga baddräkt var på rea på en butik och ordpris på andra.
någon har beställd gummi stövlar från ellos, hur är de i stl ?? om hon har 14 cm skulle stl 23 passa henne??
dem hära !! deras Måttabell stämmer??
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=&ProductId=288273&ArticleId=625391&VariantId=2933662#
hur är de i stl gämför med skopunkten för att dem hon hade är från där.
. Jag har ett par andra gummistövlar från Ellos, och de har jag uppfattat som "normala" i storlekarna.någon har en kod hos ellos som man får ett present på köpet??? för att det är bara rea vara som jag ska handla och att få något på köpet blir bra.