Inlägg från: HugoochVilma |Visa alla inlägg
  • HugoochVilma

Halva reapriset!!! del 2

winters skrev 2011-01-19 09:33:19 följande:
    Det brukar de inte, men de har 70 % på en del nu och antagligen på lite fler grejer innan rean är slut.
    Tänkte precis skriva det - de brukar ha 70% på det allra sista. Men i vår butik är det fortfarande upp till 50%....
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • HugoochVilma
    Mineo skrev 2011-01-20 07:18:59 följande:
    POP 70% idag
    yes! shoppade lite smått å gott till vrakpriser, super! 104 var dock utplockat.... iaf på nätet!
  • HugoochVilma
    Mirela skrev 2011-01-20 08:30:37 följande:
    Krånglade deras hemsida när du shoppade?
    Nej, men hissar att det är många som är där å shoppar nu! Var vaken väldigt tidigt....
  • HugoochVilma
    Tezz80 skrev 2011-01-20 09:29:35 följande:
    La det jag ville ha i kundkorgen, bara tre saker men sen var plöttsligt en av sakerna borta... så det får vara   65:- i frakt för två saker känns dyrt även om rean var bra
    Tycker också det är alldeles för dyr frakt egentligen.... men köpte en del så då lönade det sig!
  • HugoochVilma
    Förälskad skrev 2011-01-20 09:40:21 följande:
    Jag handlade vinteroveraller till nästa vinter åt ungarna. Min dotter overall skulle ha kostat 500 kr, jag gav 50 kr. Min sons overall skulle ha kostat 400 kr och jag gav 50 kr även för den. Jag handlade dom på Ica Maxi.
    OJ!!!!! Grattis till bra fynd.
  • HugoochVilma
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-01-20 10:38:34 följande:
    Personligen så tycker jag att IcaMaxis vinter overller är rena skitet! Syrran har fått bytt ut sitt barns overaller 3 gånger pga trasig dragkedja mm.men det var ett bra pris du fick ändå.
    Och vi är supernöjda med vår! Vilken skillnad det kan vara.
  • HugoochVilma
    Mizz Zunzhine skrev 2011-01-21 09:25:41 följande:
    Fick precis ett sms från lindex, halva reapriset tom 23/1 (gäller kanske de med ett sms) men nu vet ni att det är på gång
    ååå, har inte fått det än.... SNÄLLA kan inte du VB det till mig om jag inboxar mitt nummer?
  • HugoochVilma
    laxo skrev 2011-01-21 09:31:22 följande:

Idag var det inget t2 b1 på Lindex alls! Dvs inte på underkläder heller! Bara vanlig REA! Med andra ord, är det nog som hon sa som jag ringde till häromdagen att det börjar ett nytt erbjudande på måndag! Säkert halva reapriset eller t2 b1 på hela REAN.

läs Mizz Zunzhines inlägg ovan!
  • HugoochVilma
    AnkiFalun skrev 2011-01-21 09:37:03 följande:
    Nån som ska till åhlens idag, som kan meddela om dom börjat halva reapriset idag?
    jag kan kika! men typiskt att jag inte fått lindex sms.... SUCK!
  • HugoochVilma
    AnkiFalun skrev 2011-01-21 09:48:26 följande:
    Jag skickade ett mail till Lindex och fråga varför man inte fått sms, när andra fått det. Inget svar so far.
    bra där! de brukar dock vara SEGA på att svara tyvärr....
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2