Inlägg från: Förälskad |Visa alla inlägg
  • Förälskad

Halva reapriset!!! del 2

star67 skrev 2010-08-05 19:49:47 följande:
    Jag har köpt sånt redan föra gång när de hade halva rea för 12 kr stSkrattande
    Jag har MASSOR som jag köpte för 10 kr styck på Ica Maxis utförsäljning efter jul Tungan ute Jag hade tänkt sälja några på tradera.
  • Förälskad

Någon som har varit på Stadium i Valbo och vet hur det ser ut där?

• Förälskad
    TIMBERLAND HYDROCLIMB M NAVY / WHITE
    Jag köpte de här skorna på Stadium. Jag gav 299.50 kr för de. Jätte sköna!!

Jag var in till Kappahl också men här var det inte Halva Rean på allt *förvånad*.

Coop Forum hade 50% på sina skor, inte allt men mycket. Jag köpte några fina skor till dottern som hon kan ha på barngympan hon går på bland annat. Kanon!
  • Förälskad
    Klassikern skrev 2010-08-12 16:46:37 följande:

Alltså den här tråden ruinerar mig...

Idag blev det halva reapriset på Hemtex i Valbo. Köpte 4 bäddset till enkelsängar och 1 till dubbelsängen. Allt i satin. Kompletterade med 4 örngott och ett lakan till dubbelsängen. Kom iaf inte över 900 kr!

Råkade visst köpa typ 15 par sommarskor för ca 895 kr till barnen i nästkommande storlekar också (Coop i Valbo hade halva reapriset). Mestadels Pax. Trångt i garderoben nu....

Hade de halva rea priset på skor nu??? Jag som köpte skor där för halva priset under veckan. *grrrrr*
  • Förälskad
    lindalake skrev 2010-08-12 23:22:29 följande:

Hörrni. Jag gjorde nog ändå bästa fyndet.

Beställde de där goretex adidas skorna från Stadium. Fick det skickat och skulle betala i butik. Betalade inte p-avgiften för äsch, det går ju snabbt. tog säkert 25 minuter för att jag fick vänta på att nån skulle komma och hämta från lagret, stå lite i kö osv. och få med mig barnen. yayh! 300 kr i böter. Det är ju så jäkla typiskt också! man är så dumsnål. Nåja, skorna blev ändå billigare än om jag köpt dem på fullpris... helt galet alltså. både att jag "sparade" och att jag fick p-bot. Hade ju varit bra mycket smidigare om jag skickat hem dem direkt istället...

Ja men tänk så man håller på. Det är så typiskt! Tur att det bara var 300 kr. En gång parkerade min mamma omedvetet på en handikapparkering på Arlanda när hon skulle hämta mig. Hon betalade biljettavgift samt fick en p-bot på 1000kr. Hallelulja!!
  • Förälskad
    star67 skrev 2010-08-14 10:04:07 följande:
    någon har tips på skor till en 18 mån som ska börja dagis, gärna något bekväm??
    Jag tycker alla Kavatskor är bra, vinter, vår, sommar och höst.
  • Förälskad

Babyland har 400 kr i rabatt på deras Flex 5 grind. Jag har köpt en, om fler är ute efter den så vill jag bara tipsa!

• Förälskad
    Zirup skrev 2010-12-28 22:37:38 följande:
    Jag köpte ett par fräscha Reebok Easytone-skor (sådana där med kulor under sulan för extraträning av rumpan!) på Stadium idag. Kostade 629 kr när man samtidigt tecknade medlemskort och var nedsatt från 1199 kr. Jag hoppas jag inte har gjort bort mig nu men jag tror det var ett bra pris! 
    Jag har jobbat på Stadium och skorna är inte nedsatta för att skorna skulle vara någon bluff, på Stadium jobbar man inte så, man ser till att kunderna får de kunderna vill ha och man försöker att prissänka så mycket som möjligt för att locka fler kunder och för att få nöjdare kunder såklart.
    Skorna du pratar om kostar 1200 som sagt och det är inte många som handlar på Stadium som vill betala så dyra pengar för ett par skor man inte vet om dom är bra eller inte, där är också en utav anledningarna till att man säker priset, för att få människor att köpa och bilda sig en egen uppfattning om skorna.

Många ansåg att stavgång var strunt när stavarna kom ut på marknaden, men nu har det visat  sig att stavarna är bättre än vad man trott. Men man måste utnyttja redskapen på rätt sätt.
  • Förälskad

Jag handlade vinteroveraller till nästa vinter åt ungarna. Min dotter overall skulle ha kostat 500 kr, jag gav 50 kr. Min sons overall skulle ha kostat 400 kr och jag gav 50 kr även för den. Jag handlade dom på Ica Maxi.

• Förälskad
    Smilla75 skrev 2011-01-20 09:42:04 följande:
    Härligt! Var det halva reapriset eller något annat erbjudande? Gällde det annat än overaller?
    Det stod halva reapriset och då skulle jag ha betalat mer men jag gav bara 50 kr styck, hon i kassan blev helt förvånad hur billig det var och skrattade bara och sa vilket fynd jag gör. Sedan så gick jag glatt där ifrån men mina overaller Skrattande 
  • Förälskad
    HugoochVilma skrev 2011-01-20 09:44:36 följande:
    OJ!!!!! Grattis till bra fynd.
    Ja, jag är jätte nöjd. Jag är ganska så säker på att overallerna kommer passa nästa vinter och gör dom inte det så får jag väl köpa några andra och sälja de här, men som sagt, jag tror inte det blir några problem. Jag köpte overaller förra vintern till den här och dom passade jätte bra.
  • Förälskad
    lottalinda skrev 2011-01-20 10:13:58 följande:
    Förälskad- var det idag du handlade eller igår? Vet du när de startade med halva reapriset? 
    Ingen aning, jag handlade i lördags. Ica maxi brukar ha extremt billig rea på slutet, efter halva rean alltså, så kanske hade de börjat med den redan då.
  • Förälskad
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-01-20 10:38:34 följande:
    Personligen så tycker jag att IcaMaxis vinter overller är rena skitet! Syrran har fått bytt ut sitt barns overaller 3 gånger pga trasig dragkedja mm.men det var ett bra pris du fick ändå.
    och med din erfarenhet i bagaget så är allt Ica Maxis overaller skit Skrattande Jag har rätt mycket kläder för Ica Maxi och de har fungerat utmärkt, annars skulle jag inte handla där Flört
  • Förälskad
    star67 skrev 2011-01-20 11:34:43 följande:
    vad menar du att du hade betalat mer ?? det var fel pris på de du köpte?? eller vara de alla samma pris??
    Alltså enligt halva reapriset skulle jag ha betalat strax över 100 kr men när hon blippa in kläderna så blev det bara 50 kr. Det kan ju vara så att de hade sänkt priset men inte skyltat med det.
  • Förälskad

Idag har jag köpt mössa och pyjamas på pop för 70% rabatt. Strumpor på Lindex till ungarna för 5 kr/styck. Jeans till mig på MQ för 50 % rabatt. Tänk vad mycket storlekar det finns kvar.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2