Inlägg från: Flickmamma |Visa alla inlägg
  • Flickmamma

Halva reapriset!!! del 2

HM hade kanonrea i Köpenhamn, var där i fredags och handlade för 330 dkr och fick kläder som hade nypris på 1219 dkr! Och allt var till mig själv! Händer INTE ofta!

• Flickmamma

Ystad brukar jag ta en tur till varje sommar, deras Lindex brukar ha en kanonrea. Var även i Ängelholm förra året och gjorde finfina fynd! Har idag varit på Åhléns i Malmö och hängt undan 3 plagg till ikväll, de har ta 3 betala för 2 men börjar nästan ångra mig.

• Flickmamma
    Hallonmumsan skrev 2011-07-20 12:12:26 följande:
    Det var ta två betala för en men jag var så smart att jag gick in två gånger. Först köpte jag som dyrare plagen sen gick jag in och köpte dom billigare så deg blev halva reapriser.
    När det är 2 för 1 i Malmö så lägger de alltid ihop så likvärdiga plagg så långt det går aldrig att de ger en de billigaste gratis.
  • Flickmamma
    Flickmamma skrev 2011-07-20 16:57:58 följande:
    När det är 2 för 1 i Malmö så lägger de alltid ihop så likvärdiga plagg så långt det går aldrig att de ger en de billigaste gratis.
    jo om man bara köper 2 plagg då får man den billigaste gratis!
  • Flickmamma

Någon som vet när Lindex kör halva reapriset eller 2 f 1 på nätet?
    Har ingen tid att ut och shoppa :(

• Flickmamma
    Hallonmumsan skrev 2011-07-22 13:33:46 följande:
    Lindex har redan haft 2 för 1 på nätet
    de missade jag!
  • Flickmamma
    tessilitess skrev 2011-07-22 19:54:46 följande:
    Är det ingen som har någon "inside information" om när Åhléns och Hemtex kommer börja med halva reapriset?
    Hemtex har bra rea på nätet men deras hemsida är jobbig!
  • Flickmamma
    ZZ12 skrev 2011-07-23 23:49:04 följande:
    Vilka typer av Å kläder brukar ni köpa/ kan rekommenderas?? De har så mkt olika spretiga stilar (o olika i kvalité) många ggr...?
    varför/därför har bra kvalitet, köpte några klänningar på halva rea förra sommarn och de har hållt kanon i färg och form!
  • Flickmamma

Jag har precis lagt en beställning på Lindex shop on line! Blev mycket fint för 350 kr + deras avgift på 19 kr. Utpriset var ca 1100 så jag är helnöjd, speciellt för en stor turkos blommig väska som jag spanat in tidigare, nu blev den min för 65 kr!!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2