-
ja, jag tror att det var någon som sa tre, men jag vet inte säkert.Hallonmumsan skrev 2011-07-04 10:24:14 följande:Jag pratade precis med kundtjänt och hon såg att jag dragit varje månad men tydligen var det inte tillräkligt därför hade jag inte fått erbjudande förra gången. Löjligt att man måste handla så ofta. men men det är väl så det är.
-
ja, jag har aldrig blivit utan, men jag kan förstå att inte alla handlar så ofta, men det kanske är ett sätt att belöna de som handlar oftare, det är ju många kundklubbar som har liknande system. På PoP t ex måste man ha handlat för 1000 kr föregående bonusperiod för att få vissa erbjudanden och ibland erbjuder de fler procent för de som han handlat för mer.Hallonmumsan skrev 2011-07-04 14:26:42 följande:men tre gånger är ju ganska mycket om man nu inte är gjord av pengar.
-
precisHallonmumsan skrev 2011-07-04 15:10:19 följande:jag får väl helt enkelt handla mer utspritt. ett par strumpor nån gång och ett par byxor nästa, haha
-
KappAhl hade tydligen 3f2 på all rea i går, iaf i Kungsbacka.
-
3 för 2 på din sko-rean
-
Det här måste varit bästa Stadium-rean någonsin, när allt blev på halva reapriset med en gång, var ju inte svårt att hitta minst fem saker!
mest nöjd är jag över timerland-skorna för 149 kr, men även superbra med extra ytterkläder till hösten för nästan inga pengar alls!
-
för allaCoca cola light skrev 2011-07-26 13:22:00 följande:
Är rean på Stadium för alla eller för medlemmar?
-
inte i min butik heller, var nästan uteslutande vårkollektionenLine80 skrev 2011-07-26 14:07:07 följande:hade dom fodrade regnställ på rea?
-
allaNape skrev 2011-07-26 16:05:26 följande:Vet någon om det är halva reapriset på hela Lindex shop online? Det stod bara "halva reapriset" på ett ställe, så jag funderar över om det är just DE kläderna, eller om det gäller alla reaplagg?
-
Var på ett par Stadium till i dag, så det blev två stora påsar till, verkligen superbra rea där! Dagens bästa fynd blev de vattentäta Timberland-kängorna för 99 kr, fick bli ett par som var 2 storlekar större oxå! :) Och gummistövlar för 50 kr går ju alltid åt... Dock fick man be dem plocka fram Timberland-kängorna från lagret för de hade gömt de där, kanske tyckte att det var väl billigt, tur att de har lagersaldo på nätet så att jag visste att de fanns!
http://www.stadium.se/mode/juniorskor/kangor-stovlar/112040/timberland-hypertrail-h-l-wp