Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Halva reapriset!!! del 2

ica maxi hade halvarea priset på alla leksaker, var väldigt utplockat hos oss, vet ej om det gäller alla maxi butiker.

• charmmiss
    Mineo skrev 2011-07-24 21:11:56 följande:
    Samma sak här i Örebro, men väldigt urplockat nu när vi var där idag. I fredags köpte vi massa star wars-lego för knappt några pengar alls, hopprep, fingerfärg, bindeez-pärlor o bilar...
    lego ville jag oxå köpa men det var helt utrensat, köpte en radiostyrd bil samt lite leksaker att ha hemma när barnen blir bjudna på kalas.
  • charmmiss
    Smultron81 skrev 2011-07-25 11:42:01 följande:
    Imorgon är det iaf rea på reapriset på stadium. Vet inte om det e för alla eller bara medlemmar.
    det är halvareapriset ifall man handlar fler än 5 varor
  • charmmiss
    Kristyr skrev 2011-07-25 15:04:03 följande:
    10% en vara
    20% två
    30 tre
    40% fyra
    50% fem eller fler... 
    precis
  • charmmiss
    helt fantastiskt skrev 2011-07-25 22:13:48 följande:
    Va och fyndade på stadium idag!!!! Lite konstig rea dock 1 plagg på rea gav 10% extra rabatt 2 plagg 20% osv... Upp till 5 plagg då det va 50% på rean på allt du köpte!! Så tar man alltså 5 plagg eller mer blir det halva rea på hela köpet :) fyndade massa fint och skor till mig min mamma och till storkillen!!! Kalasbra ju!!! Köpte dagis gympadojjor för 40 kr!! Tokigt billigt då är det kul att shoppa!!! Lycka till alla fyndare där ute :)
    började det idag?? i mailet stod det att de börja imorgon
  • charmmiss
    winters skrev 2011-07-26 13:20:21 följande:
    Det här måste varit bästa Stadium-rean någonsin, när allt blev på halva reapriset med en gång, var ju inte svårt att hitta minst fem saker! Skrattande mest nöjd är jag över timerland-skorna för 149 kr, men även superbra med extra ytterkläder till hösten för nästan inga pengar alls!
    håller med verkligen toppen rea, köpte oxå timberland skor för 99 kr, didriksons pilé jackor för 99kr, didriksons regnkläder för 99kr, boardman jacka för 50kr, jättefina rutiga everest jackor till tjejerna att ha nu på hösten för 150kr, hade kostat 500kr, crocs till lilla tjejen för 50kr och mycket mycket mer. kom hem med tre fulla kassar. var på stadium två stadium varav en  XXL.
    Line80 skrev 2011-07-26 14:07:07 följande:
    hade dom fodrade regnställ på rea?
    fanns inte på de stadium jag besökte iaf.
  • charmmiss

jag antar att de crocs som reas ut på stadium är när de har ett par fåtal kvar, på mitt stadium fanns det bara två par i rosa och då var jag där vid öppning. var på ett annat stadium och där hade de massor av färger och storlekar men de var på ord pris, köpte ett par dora crocs till stora tjejen på inter sport de var sänkta till 200kr, ord pris 350 kr

• charmmiss
    molnen skrev 2011-07-28 20:20:12 följande:
    Gäller 50% på reapriset även på nätet ?
    nej tyvärr
  • charmmiss

gick tillbaks till stadium igår och de hade lagt fram lite nya saker på rean, köpte ett cross vinterset, jacka och byxa till lillan, jackan var så snyggt mönstrad med blommor, ord pris var 1399kr och jag betalade 400kr. köpte även hjälm med grönt spänne för 50kr. och lite fler par skor, frågade etfter timberland skorna och han hämtade ett par från lagret, verkar som om de medvetet inte lagt fram dem.

har handlat jättefina kläder o skor till barnen för ca 2000kr, mannen ville köpa ett par joggingskor till sig själv så kanske går till ett annat stadium idag, ska även lämna tillbaka två par didriksons överdragsbyxor som inte passade barnen, synd de kostade bara 99kr. fyndade dock ett par fix överdragsbyxor igår på lindex för 99kr.

• charmmiss
    AochJsMamma skrev 2011-07-30 10:49:55 följande:
    Frölunda torg eller? Är det värt ett besök?  Har varit på den i Sisjön, helt klart bäst utbud hittills! Speciellt om ni ska köpa skor till mannen, de hade mkt till dem där. Allum var VÄRDELÖST, Backaplan rätt dåligt det också.. cykelhjälmen köpte vi oxå, superbra pris o satt som en smäck.
    yes på frölunda torg, finns inte så mycket kvar till barn, de hade två par cross vinterklädset kvar till pojkar, du har väl två pojkar? kommer dock inte ihåg storlekarna, men de var inte så stora och så var de svarta, barnskor fanns bara de mindre storlekerna kvar.tittade inte på damavdelningen då jag är gravid. mannen ville köpa skor men hitta inget, var på sisjön idag och han köpte ett par löparskor där men det var utplockat i hans storlek.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2