Halva reapriset!!! del 2
ica maxi hade halvarea priset på alla leksaker, var väldigt utplockat hos oss, vet ej om det gäller alla maxi butiker.
ica maxi hade halvarea priset på alla leksaker, var väldigt utplockat hos oss, vet ej om det gäller alla maxi butiker.
mest nöjd är jag över timerland-skorna för 149 kr, men även superbra med extra ytterkläder till hösten för nästan inga pengar alls!jag antar att de crocs som reas ut på stadium är när de har ett par fåtal kvar, på mitt stadium fanns det bara två par i rosa och då var jag där vid öppning. var på ett annat stadium och där hade de massor av färger och storlekar men de var på ord pris, köpte ett par dora crocs till stora tjejen på inter sport de var sänkta till 200kr, ord pris 350 kr
gick tillbaks till stadium igår och de hade lagt fram lite nya saker på rean, köpte ett cross vinterset, jacka och byxa till lillan, jackan var så snyggt mönstrad med blommor, ord pris var 1399kr och jag betalade 400kr. köpte även hjälm med grönt spänne för 50kr. och lite fler par skor, frågade etfter timberland skorna och han hämtade ett par från lagret, verkar som om de medvetet inte lagt fram dem.
har handlat jättefina kläder o skor till barnen för ca 2000kr, mannen ville köpa ett par joggingskor till sig själv så kanske går till ett annat stadium idag, ska även lämna tillbaka två par didriksons överdragsbyxor som inte passade barnen, synd de kostade bara 99kr. fyndade dock ett par fix överdragsbyxor igår på lindex för 99kr.