Inlägg från: HugoochVilma |Visa alla inlägg
  • HugoochVilma

Halva reapriset!!! del 2

passau skrev 2011-08-03 20:44:15 följande:
    Smartfoto på fb har 50% i helgen...
    Länk? Hittar dem inte på FB...
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • HugoochVilma

NÖJD! Åhlens sänkte sina priser ytterligare idag! Fick tag i en Wera väska i skinn: ord.pris 995:-, NU: 99:-!!! Ska användas som skötväska . Linnen DAM 29:- istället för 249:-. Klänning BARN 39:- istället för 149:-, badshorts BARN 29:- istället för 199:- (spiderman) etc etc. Didriksson WS kostade nu 99:- istället för 299:-.... helt sjuka priser alltså!

• HugoochVilma
    helt fantastiskt skrev 2011-08-09 13:11:08 följande:
    Fick ett mess nu om halva rea på kappahl!! Igen???
    Jag fick också KappAhl's igår. Men på "mitt" KappAhl har det varit Halva rea rätt länge nu... Mycket konstigt!
    Jenna82 skrev 2011-08-09 14:54:41 följande:
    Fick också det messet för en stund sen bara! Är halva rean helt över nu på stadium och lindex?

På Lindex var det inget kvar av rean (inte halva rea iallafall), Stadium hade en hel del! Köpte en röd Everestjacka för 100:- istället för 400:-!
    Moonlight83 skrev 2011-08-09 21:33:05 följande:
    Någon som vet om Dinsko börjat med halva rea priset för medlemmar ännu?Eller har koll på när de brukar ha det?
    Inte vad jag vet - har ej fått sms om det och det står FINALSALE hos dem (upp till 70%).
  • HugoochVilma
    Flickmamma skrev 2011-08-14 07:50:01 följande:
    blir alldeles för dyrt annars! På förra årets slutrea på Lindex sälde de massa sngga linnen för 9:50 kr, gissa om jag bunkrade upp! Det är VARMT i nordafrika!
    H&M har nu linnen för 9:50 (online) - kanske ngt? http://www.hm.com/se/product/80966?article=80966-G
  • HugoochVilma
    Mijo85 skrev 2011-08-26 16:09:23 följande:
    Här i karlstad fick man ett present kort när man handlade barnkläder på 50 kr. Gjordet två köp denna dagen och fick två presentkort.
    Stockholm med! Kortet gäller dock bara 29/8-typ 4/9....
  • HugoochVilma
    GirlieGirl skrev 2011-08-30 13:49:00 följande:
    26 plagg blev det :)
    jag hittade MASSOR på h&m's rea online! till mig, barnen, hemmet och sambon. Hela 61 varor!!!!! Räknade ut att det blev 79% rabatt på ordinarie pris
  • HugoochVilma
    la dolce vita skrev 2012-01-04 18:51:12 följande:
    Någon som vet när Åhléns startar med halva reapriset? Var där idag och de har sjukt mycket kvar (julsaker, leksaker etc) som jag gärna vill köpa inför nästa jul.
    Jag ska hålla utkik - Åhlens brukar alltid ha kanonbra rea!
  • HugoochVilma
    Fröken L skrev 2012-01-04 21:02:49 följande:
    Passau har i sin blogg skrivit om Stadiums rea som ska starta imorgon. Någon som vet vad det är för rea, två för en, halva reapriset? Deras rea som var sent i somras var fantastisk, handlade massor. Då hade de halva reapriset om man köpte fem varor eller mer.
    De ska ha startat med halva reapriset idag! Finns lite på hemsidan: http://www.stadium.se/varumarken/rea
  • HugoochVilma

Vi ska kolla idag på Stadium (Stockholm). Brukar fynda en del där...

• HugoochVilma

Hemma från besök på Stadium/Bromma Blocks (Stockholm). Handlade för lite mindre än 500:- på rea (ord.pris skulle bli 2100:-...).

Detta blev det (fanns massor!):
    Träningsshorts mannen
    2 träningströjor mannen
    3 träningströjor/linnen mig
    Träningsbyxor mig
    Adidas WCT-jacka sonen
    Galonställ Everest

Detta lyckades jag shoppa på ca 15 minuter (familjen satt i bilen).

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2