Finns det skvättskydd til katter?
Skvätt skydd till katt?
Skvätt skydd till katt?
Har du kollat på kattforum? Jag vet att där finns uppfödare med avelhannar som har satt blöja på sina hanar. Men jag vet inte riktigt hur de löst det? Kanske med tikskydd för riktigt små hundar?
Själv är jag ingen fan av att göra så. Det finns även bra sprayer o liknande oxå som man kan spraya så han inte vill märka revir där.
Men jobbigt som sjutton att ha en avelshanne. Vet för jag hade en själv o samma dag han började strila så rök kottarna på honom.
Det finns på djuraffärerna. Man kan köpa ett för hund och då anpassa storleken. Sedan brukar många lägga in troskydd eller liknande.
Vi har varigt hos 4 olika djuraffärer och dom har inget ting och do har till hundar men från storlek till aningen större hundar *suck*.
Sånt där spray har vi provat men det är ju lönlöst.
Jag har använt tikskydd för tikar storlek chihuahua. De fungerade utmärkt bara man stoppade i vanliga bindor. Jag köpte Apotekets tunna bindor och klippte av på mitten.
En annan variant är att köpa blöjor för nyfödda och klippa hål för svansen.
Det finns en grej man kan plugga i elutagen. Har innan bara funnits på apotek, men finns nu i djurfackhandlen. Det ska va super bra!!
Annars kan du kolla skvättskydd till hanhundar, borde finnas i så små storlekar. Finns ju till chihuahua..
Okej.. Har bara hört gott om den.. Men bra att veta, då tar jag inte in den i butiken. Den till hund har jag provat och den va toppen. Har inte katt själv så därför kan jag inte prova den..
Men som sagt.. Finns skvättskydd till små små hundar, de borde passa katter.
Jo det vet jag.. är rätt så insatt, men enl. säljare så skulle det fungera även mot skvättandet. Vilket är bra att vet att det inte gör. Men som sagt.. Har hört annat gott om det.