• Gaytjej

Mycket hår från början, vad hände med hårfärgen?

Ni som har barn som fötts med mkt hår (inga fjun alltså utan rejäla kalufser), hur ser hårfärgen ut nu när de är äldre jämfört med då?

(Ni  som tycker att ert barn ligger mitt emellan ljust och mörkt får vackert bestämma er för mest passande alternativ!)

www.donationsradet.se - Ditt beslut kan rädda liv!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Mycket hår från början, vad hände med hårfärgen?
  • Stårschan

Brunsvart kalufs från födelsen och ungefär ett halvår framåt. Nu tjockt rågblont hår.

Panem et circenses - eller chips och Idol?
  • challe 1

Nu är hon förvissor bara 2 år och 2 månader men hon har fortfarande samma färg på håret. det mörkare bruna.

• April Mamma

Min första son föddes med en kolsvart rock frilla =) Men den har ljusnat något....(5 år)
    Lillebror var också mörk,men inte lika samt inte lika mycket...han är i dag min lilla blondin =) (9 mån)

• Licens To Kiss

Dottern föddes svart och med mycke hår. Blev ljusare och nu ljusblond.
    Sonen föddes med svart och mycke hår. Har blivit ljusare i håret (brunt) och blir ljusare hela tiden.

Älskar mina barn! Dotter född 2001-10-21 och Son född 2010-01-30
  • LyNxQ

Dottern föddes med rejäl mörkmörkbrun kalufs. Senare såg man att det kom ljust hår under och så småningom tog det ljusa över så nu är hon blondin.
    blir ännu ljusare på sommaren, men det har mörknat lite sen hon var i 1,5-2-årsåldern. Hon är 5 år nu  och jag antar att hon får brunt hår som jag och pappan. Vi var också ljushåriga som barn.

Sonen hade inte så jättemycket hår, mellanbrunt. Det har också ljusnat men inte lika mycket

• Anna o Leia

min dotter föddes med ljusbrunt hår men tappade det mesta av det håret och har nu ljusblont och alldeles lockigt hår som växer uppåt, utåt och överallt! hon har sååå sött hår, ser ut som en liten ängel{#lang_emotions_sunny}

• Boothwalker

har inga barn men röstade utifrån mig själv =)

Jag hade mörkt hår när jag föddes. Började ljusna när jag var ett halvår eller så och var nästan blont om somrarna ett par år men mörknade igen när jag var 5-6 men har aldrig blivit lika mörkt. Har mellanbrunt hår nu.

Jag är bra på att hoppa, men inte lika bra på att landa - Mowgli 4 år
  • Sencha

Ljusare hår, fortf ljust

Varning för ras Gå så försiktigt du kan Inga tanklösa menlösa ord Ingen felaktig fras (LW)
  • basio

Röstade enligt första barnet. Ljusare hår, fortfarande ljust. Han var rödhårig som nyfödd och är idag en riktig lintott på fem år. Andra barnet hade inte så mycket hår, men det var mörkare och han är idag ljushårig om än inte så ljus som storebror. Lillasyster hade brunt hår som nyfödd och är idag ljushårig, mittemellan äldste storebrors vita och yngste storebrors mörkblonda.

• Tant Green

Det har nog mörknat lite, eller framför allt "rödnat" Det var ganska ljusbrunt med lite röd ton från början. Nu är det "randigt", en del hårstrån är mellanbruna, andra mörkröda, och några ser nästan vita ut. Folk frågar om vi har färgat slingor på ungen

Svar på tråden Mycket hår från början, vad hände med hårfärgen?