Vräkning
svar till Monky
Du har rätt jag är väldigt glad att ha tak över huvddet.
svar till kajsan
jag är inte arg på någon
svar till Roisin Dubh
vi har lånat för hela skulden som vi ska betala
svar till MuminMy
vem har anmält dig då
svar till Monky
Du har rätt jag är väldigt glad att ha tak över huvddet.
svar till kajsan
jag är inte arg på någon
svar till Roisin Dubh
vi har lånat för hela skulden som vi ska betala
svar till MuminMy
vem har anmält dig då
svar till Tin o Trolls mamma
Visst vill jag ha råd och stöd men jag känner mig som på hoppad här i stället det är så jag menar
svar till Roisin Dubh
det kan jag lova att jag kommer att be dom om hjälp om det blir såhär igen men det ska jag väl hoppas att det aldrig blir igen. Okej då vet jag vem det var som anmälde det inlägget det ordet sårade mig helt.
svar till Brodsmulan
Nej jag blir inte arg jag blir mäst sårad men det är väl det som är mening att göra en sårad
om ni går in på mitt krypin på barnkammaren där kan ni få se den lägenheten om ni vill ingen tvång
det är sant bordsmulan tack för ditt stöd
svar till Tin o Trolls mamma
´Ja det får jag men jag måste ju ha min tv där och min soffa där och massa annat där det är därför jag gnäller lite på denna lägenhet men men det ordar sig någ ändå till slut ändan
tack för att ni tittade på den lägenheten men ni kan väl hålla med om att sovrumet är väldigt smal
Jag och min sambo ska få tillbaka hyreskontraktet enligt inkassobolaget pågrund av att hyresvärden har gått med på avbetalningsplan med oss så då kommer den att försvinna både hos inkasson bolaget och kronefogden när någon gör kreditupplysning så kommer det inte att finnas med då fy vad skönt men jag ska ändå ha kvar soc att dom tar av min lön och betlar in både hyran samt 1000kr jag ber om ursäkt själv att jag blivit lite sur på vissa när man vet att ni vill bara hjälpa än hoppas ursäkten tas
ja det är jättebra att det löste sig jag visste att jag skulle få rätt någon gång då kan väl soc inte göra något nu när dom från inkassobyrån sagt till att jag har fått tillbaka hyreskontraktet eller kan dom det
Hej Kajsan
Okej men det är ju så konstigt för de sa samma sak på kronoefogden med att jag får tillbaka den när man har gjort en avbetalning med hyresvärden så måste hyresvärden avkalla ansökan och då försvinner den och då får jag tillbaka min lägenhet alltså kontraktet skulle få hem ett brev från både kr och inkasso om detta ifall hyresvärden säger något om detta så har jag bevis att det stämmer att jag får tillbaka mitt kontrakt det kommer ju nämligen inte stå någon stans att jag har haft detta hyresskuld hos dom och det kommer heller inte bli någon brick hos kr och inkasso bolaget.
jag får väl se om det stämmer kr ska ringa mig snart så ska jag prata med dom än gång till för dubbelkolla detta
Hej Kajsan
Jag kollade upp det än gång till och det stämmde du hade rätt man ska alltid dubbelkolla så vi får ta den andra lägenheten ändå
ja vil vill flytta så slipper man ju grannen iallafall och vi har mät lite i det sovrumet vi kan någ få in sängen ändå man får väl krongla lite så går det allt
Hej Kajsan
det blir samma värd men nya grannar
Hej Snurrig
Jo du har nästan rätt vi ska flytta genom samma hyresvärd till den lägenheten med 55kvm men soc ska stå som förstahanskontrakt på den