Januarimammor 2006 del 21
Hej på er alla!!!
Tack vare Thezz så har jag även hittat tillbaka! Kul att få följa er igen!
Hej på er alla!!!
Tack vare Thezz så har jag även hittat tillbaka! Kul att få följa er igen!
Tack JFL! Känns jätteskoj att vara tillbaka i tråden och följa er alla. Alla barn har blivit så stora och några till och med storasyskon. Härligt!
Jag följer också fortfarande tråden och hoppas verkligen inte att den läggs ner! Alltid lika kul att få läsa lite vad som händer i allas liv och hur alla barnen växer
Tack söta ni! Fast jag det verkar som att vi alla lyckats producera söta barn! Bra jobbat av oss!
Naomi är än så länge ensam barn fast hon har en bonussyster på snart 2 år. Vi planerar att skaffa en bebis till, men först ska vi gifta oss jag och min nyfunna drömprins
Grattis NDA till bebisen! Skoj!
Hej alla!
Läser här varje gång någon skrivit men skriver sällan själv! Naomi känns så stor nu. Hon är EXTREMT intresserad av kläder. Mer än andra barn. Hon är duktig på det också, ser snabbt vad som passar ihop och vad som är "inne" att ha nu. Tror också att detta kommer hänga kvar ett bra tag. Hon önskar sig endast kläder i julklapp har hon sagt.
Och så är hon väldigt duktig på att skriva och läsa. Hon kan läsa enkla ord bara än så länge. Rita är något hon älskar att göra också.
Gymnastik går hon på en gång i veckan och älskar det! Får se om det blir lite dans till nästa termin.
Annars är allt toppen med oss! Är snart i slutet av vårdnadstvisten. Får se hur den slutar.
Kram på er!
Åh underbart!!! Grattis till er båda! Njut!
Ja tänk att man snart har en 6-åring hemma. Sjukt!:) fyllde dom inte 1nyss? ;)
Naomi fick galet mycket julklappar. Allt på sin lista+ ännu mer. Sä visst är det lite svårt att veta vad man ska köpa till födelsedagen. Men det blir nog en IPad 2 och lite småsaker.
Funderar även på en ny cykel. Hon behöver ändå en ny till våren så då kan man lika gärna köpa en nu :)
Stort grattis Doriah!! Helt fantastiskt!
Snart har vi också kalas. Då tänkte jag att vi ska ha fiskdamm, ansiktsmålning, pinata, hela havet stormar och dansstopp. Sen så ska vi ha maskerad som tema. Tycker det känns lite jobbigt att underhålla alla barnen men tur då att man bara har kalas en gång per år ;)
Kul att se att tråden fortfarande lever.
Jag har också en mammig tjej hemma. Extremt mammig. Knappt så jag får lämna rummet utan henne. Sen har vi precis genomgått en vårdnadstvist som håll på i 3 år. En riktigt smutsig sådan. Fy fan vilket helvete. Önskar inte ens min värsta fiende det :(. Inga småsyskon här ännu men vi önskar oss det. Men först måste jag träffa rätt kille för det. Lättare sagt än gjort ;). Bara rötägg kvar därute :). Kram på er alla
Kul att tråden lever än!
Naomi älskar att hon ska börja ettan men redan i förskolan hade dom lektioner så det blir inte så annorlunda. Hon är väldigt duktig på att läsa och skriva tack vare lektionerna och paddan hemma. Känns helt otroligt att man kommer ha ett skolbarn om någon vecka. Konstigt att barnen bara blir äldre och vi mammor bara blir yngre ;)
Hur mår ni alla där ute hur har livet rullat på?
Nu väntar man på att våren ska komma och det bli varmt och skönt.
Här rullar livet på Caesar går i 4:an Diesel 2:an och Wille 1:an
Sen tror jag inte många vet så kom storken med Loke 13/5-13
Han är stor kille nu som börjar på dagis förhoppningsvis om vi får plats efter sommaren.
Jag vet det är som att börja om.
Men va skönt det va när Loke kom. Dom andra va så stora
Mot innan när jag fick 3 barn tätt alla va lixom bebisar käns det som.
Nu kan dom vara med på ett annat sätt hjälpa till och så.
Väldigt skönt har det varit att få en sladdis