• meminie

Är de normalt eller är jag överkännslig?

Min kille sitter o tittar på eskorttjejer och har deras nummer..
    sitter även o tittar på porrsaiter mm.

Jag är grymt svart sjuk o vill inte att han gör de, överdriver jag eller?
    kan tillägga att vårat sexliv är rätt trist just nu då min sexlust nästan är borta... :/

Jag är rädd att jag inte kan ge han de han vill ha o behöver, har jag nekat han sex så känner jag mig jätte skamsen..

• Svar på tråden Är de normalt eller är jag överkännslig?
  • Anonym (lovecrime)

Gör han detta i smyg eller när du oxå är där?

• meminie

Detta händer i smyg när jag sover eller inte är hemma...  Det är de som oroar mig,
    i början när vi träffades så kunde vi leka med andra på internet, men nej nu är de i smyg.

• Anonym

Mja, jag kan bara svara för mig själv då-men periodvis har vi haft ett klart bristfälligt sexliv då min fru har både varit fysiskt sjuk samt haft en ganska tung period med depression. Vid ngt tillfälle var jag (f´låt-det är ju faktiskt vi det ska stå...) varit utan sex i ett år, och vid dom tillfällerna har jag kollat runt på i princip allt med två ben och ett par bröst.
    Men. Även om jag drömt om prostiuerade, one night stand osv så är det i min sinnesvärld ointressant med ett snedsteg-då tar jag hellre ut skilsmässa.
    Att ligga med ngn är en sak mellan två personer som är kära i min värld, jag kan inte tala för andra-men så funkar jag iaf.

• meminie
    Anonym skrev 2010-04-01 00:15:39 följande:
    Mja, jag kan bara svara för mig själv då-men periodvis har vi haft ett klart bristfälligt sexliv då min fru har både varit fysiskt sjuk samt haft en ganska tung period med depression. Vid ngt tillfälle var jag (f´låt-det är ju faktiskt vi det ska stå...) varit utan sex i ett år, och vid dom tillfällerna har jag kollat runt på i princip allt med två ben och ett par bröst.Men. Även om jag drömt om prostiuerade, one night stand osv så är det i min sinnesvärld ointressant med ett snedsteg-då tar jag hellre ut skilsmässa.Att ligga med ngn är en sak mellan två personer som är kära i min värld, jag kan inte tala för andra-men så funkar jag iaf.
    Min sambo sejer att han aldrig skulle göra de, men då vi har haft de jobbigt pga jag blivit våldtagen mm,så känns de hårt, å även fast jag vill lita på han så vet jag inte om jag vågar...
  • nu1mlock

Ikväll är jag ganska hård utav mig så;

Du kanske borde fundera över vad det är som gör att han "söker annat", prata med honom och försöka tillfredsställa hans behov?

Självklart ska du inte göra något som du inte vill, men så länge det handlar om saker "inom dina ramar", så...

• meminie
    nu1mlock skrev 2010-04-01 01:09:40 följande:
    Ikväll är jag ganska hård utav mig så;Du kanske borde fundera över vad det är som gör att han "söker annat", prata med honom och försöka tillfredsställa hans behov?Självklart ska du inte göra något som du inte vill, men så länge det handlar om saker "inom dina ramar", så...
    Vi hadde ett bra sexliv tills jag råkade ut för en idiot.. Dok så är han inte den killen heller som går med kuken i givakt dygnet runt..

Men jo, jag vet att jag måste skärpa mig på de viset o ta tag i saker o ting, för jag vill inte ha han tittandes på andra.

Vist jag kanske inte är sexig just nu när man väger 80kg o e allmänt klumpig (brukar ligga på 60)
  • Anonym

Anar en ond cirkel. Att han kollar runt på andra gör dig svartsjuk och tveksam till om du duger, du blir "jobbig" vilket gör att han kollar mer. (i min värld var det så)
    Prata ut om det och möts halvvägs. Acceptera att han kollar på porr ibland, men kom överens om vad som är rimligt och att han är ärlig om det. Att det görs i smug förvärrar bara. Numren tycker jag absolut att han borde plocka bort. Han tänker ju ändå inte använda dom.

• nu1mlock

Alla har ju olika fantasier, din kille kanske fantiserar om en tjej från rysslan - vem vet?

Alla killar kollar på porr, men alla är inte intresserade av eskortfirmor, så du bör nog ta tag i det här snarast. Om du anser att du väger för mycket (du syftade på detta i ditt tidigare inlägg) - gå ner i vikt. Det är inte svårt.

Men, framför allt - prata med din kille - fråga vad han vill, gör dig lite sexig, få honom att fantisera om dig, ge honom det han vill ha och sluta oroa dig för hans surfande, då det troligtvis inte betyder något överhuvudtaget.

Svar på tråden Är de normalt eller är jag överkännslig?