Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Min man dog :(

JennyCecilia skrev 2010-04-01 16:01:44 följande:
    Det är inget påhopp.Jag förklarar att någon inet hade välmöjlighet.Om du hade gått igenom något liknande så hade du antagligen/förhoppningsvis inet sagt så.Jag ber om ursäkt om jag gjort dig ledsen.Min mening var bara att vara omtänksam mot ts och förklara att man som drabbad oftast inte vill höra just den meningen.Jag är ledsen för att du tog illa vid dig.
    Fattar inte hur du bara kan kapa en tråd för att häva ur dig en massa skit! Låt tråden få vara den det är, UTAN en massa kommentarer. Om någon anser att Ts är stark så låt hon tycka det! Det är väl en jävla styrka att hitta till Fl och låta oss ta del av hennes story! SÅ dags att "be om ursäkt" för det du hävde ur dig kanske? Du har väl ingen aning om vad andra människor känner och tänker? vad andra går igenom i livet. Så låt tråden få vara den det är!!!
    Julia 040827 Albin 060320 Bebis Bf 100729
  • Förväntansfull0406

Jag beklagar din sorg Ts, så oerhört mycket. Jag förstår hur jävla förbannad du måste känna dig, och du, det är tillåtet, tänk på det.

Det får En annan att se på de underbara människor man har i sin omgivning och vara tacksam. Kram till er {#lang_emotions_heart}

Julia 040827 Albin 060320 Bebis Bf 100729
Svar på tråden Min man dog :(