• Cam82

Hur kan man tjäna extrapengar hemifrån?

Jag hittar en massa sidor tex att tjäna extrapengar genom att delta i undersökningar eller liknande, är det någon av er som har bra tips på hur man tjänar extrapengar via datorn? Alla tips är välkomna Jag frågar här eftersom det finns så många konstiga sidor på nätet.

• Svar på tråden Hur kan man tjäna extrapengar hemifrån?
  • loffes

Sälja använda trosor tror jag är bland det mest lukrativa.

Olika undersökningar finns det ju, tex panelen.se men det ger inte så mycket.

Lycka till

• kath69

Det mesta är bara scam av det du hittar. Jag har själv tittat på ett otal olika upplägg och kommti fram till att de flesta enbart är ute efter dina pengar. Har tom kollat på detta som Ioffes tipsade om och kan säga att det lär inte ge så mycket om du inte lyckas hitta en trogen kundkrets som är villiga att köpa just dina för en hygglig peng, sen ska det ju kännas okej oxå...

Att tjäna stora pengar fort går sällan, men det finns väldigt många företag som lockar med det. De flesta vill att du satsar allt ifrån några tusen till 15-20000 för att komma med och därmed få chansen till att tjäna de stora pengarna. Hitta något du tycker är roligt, tänk efter hur mycket du vill/behöver ha och hitta ett jobb som matchar det. Gå på referenser. Så gjorde jag och det funkar super! Jobbar med hälsa och välbefinnande. Styr själv både insats, tid, upplägg och inkomst. Trivs super! Lycka till {#lang_emotions_heart}

• MatsAtari

Var inte mycket tips här inte.
    Är det några sjukhuvuden som köper använda trosor och vad har dom dom till?

• kath69
    MatsAtari skrev 2010-04-05 08:04:12 följande:
    Var inte mycket tips här inte.Är det några sjukhuvuden som köper använda trosor och vad har dom dom till?
    Du hade inte mycket till fantasi du! {#lang_emotions_wink}

Mitt tips är att fundera över vad man vill göra, hur mycket tid man vill lägga och vad man vill tjäna  - och sedan börja leta. Det finns guldkorn om man vill jobba hemifrån och kunna styra sin egen tid och inkomst (jag vet!) men det mesta e nog skit och lur, tyvärr. Det mesta är grejer då man först måste betala flera tusen för att komma med och sedan ger det inte mycket tillbaka. Som tjej kan du hålla på med tfn.sex, ger viss ganska bra betalt om man fixar jobbet, sedan är det alla MLM företag där somliga är bra, men även där är många "skit". Så fortsätt leta och gå på referenser är mitt tips. Lycka till {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Hur kan man tjäna extrapengar hemifrån?