Galonvantar!
Var köper jag såna? jag har kollat på lindex och där var dom slut, på hm hittade jag inga, inte på kappahl heller..
VAR finns dom?
och sen undrar jag om det är bäst med ofodrade eller fodrade nu?
Var köper jag såna? jag har kollat på lindex och där var dom slut, på hm hittade jag inga, inte på kappahl heller..
VAR finns dom?
och sen undrar jag om det är bäst med ofodrade eller fodrade nu?
Här där vi bor, är de slut överallt! Vi köpte på Ica Maxi, men det var inte galon, utan hette regnvantar som var vattentäta.
Åhlens har Abecos fodrade o de tycker jag är jättebra. De är inte så där jättefodrade utan precis lagom. Sen finns de på Stadium & intersport. Didriksons är bra.
Har beställt från Lager 157 för 45 kronor. Har dock inte fått dem än så jag vet inte hur de är.
Stadium har somsagt en del bra. Jag tycker att de ofodrade är bäst!
Brukar oxå finnas t.e.x Abeko på Obs. Annars Pop, Lindex, Kapp Ahl, Stadium, Intersprot mfl.
Jag köpte på city gross för 49:-, dom var dock vääääldigt stora för min 16 månaders son (one size stod det på dom)
Intersports egna märke! De är klockrena! 70 kr.
Polarn och pyret.
Kolla på Tradera!
jag letar jag med, funderar på å sy egna... va på maxi idag, hade en vante i minsta storleken?? 3vantar i andra storleken.. alltså har nån tagit en 1a och en 2a... men tom 1an var stor till dottern på 15mån..
Polarn o pyret - vi är jättenöjda.
ofodrade everest från stadium. hade varit väääldigt varmt med fodrade idag när det var 11 grader varmt, men sjö i sandlådan. perfekt att kunna välja hur tjocka vantar man sätter under.
storleken var dock spännande... köpte stl 0-2 år till min 3 åring. nästa storlek passade på mina händer... men dom har funkat kanonbra dom senaste veckorna!
jaha, på vårat citygross har dom inga