-
-
förresten måste fråga en sak...
har grym "mensvärk" idag - varför?? jag har alltid haft mensvärk i svanken och idag känns det som det gjorde förr dagen innan mens...
ngn som vet svaret? -
känner inget idag... kan säkert ha varit att jag gick långa promenader 2 dagar i rad innan o ej gjort det så mycket innan....!
avvaktar o ser om jag känner ngt mer!
halvars hade öppet nu i påskhelgen iaf! men vi kan ju halvboka halvars så får vi se om de hat öppet när det närmar sig! hoppas några fler blir intresserade till träffen! annars får vi ses! -
la changa - var ni på ikea i linköping??
då sågs vi säkert men att vi ej var medvetna om det. jag och sadde var där mellan 10.30-15 och trängdes! var mest på barnavd men köpte även möbler till bebisrummet. sen kom våra goda vänner o hjälpte till med monteringen så rummet är underbart nu!
vi har fått låna babyskydd av samma vänner så vi kommer ta det! -
jag har en arbetskamrat som nog gärna hänger med oss o äter glass. hon ska få barn 1 aug. men hon är inte så intresserad av nätet men däremot av att träffa andra som kommer vara mammalediga i höst.
är det okej om hon följer med?
halvars har ju öppet beroende på väder. ska vi bestämma den 28/4??
ju senare desto större chans till bättre väder!
jag ska sluta jobba den 4 juni o är beräknad den 14. så det blir 10 dagar innan!
kram -
den 5/5 ska jag ha gangstar party hemma hos mig. om någon är intresserad av att komma så är det bara att höra av sig.
kl 17.30 är tiden!
jag bor i vilbergen!
(gangstar är barnkläder) -
ja men ska vi ta den 21/4??
är alla på om vi spikar det??? så kan tina hänga på oxå!
välkommen pepparkaksdeg!
jag behöver inte veta om ni kommer på gangstar partyt förän slutet av april! det är inte jag som säljer men jag tycker om deras kläder!
kram -
vi har inte satt en tid vad jag vet..
men vi kan väl säga strax efter 17 så du hinner!
vad tror folket om det? -
-
japp jag och carita är på inför onsdagen!!