Inlägg från: 8Viola2 |Visa alla inlägg
  • 8Viola2

Junibebisar (sommarbebisar) 2010 i Norrköping del 2

Hej, får man hänga med här?

Ska ha mitt första barn 25 juni!

♥ BF 25 Juni ♥
  • 8Viola2
    Morsan skrev 2010-04-20 19:16:18 följande:
    Självklart, välkommen! :) Tjejer det är inte direkt glassväder ute, fick t.o.m. ha vantar på mig nu när jag gick hem nyss. Ska vi inte ses på något fik imorgon istället, och ta glassen lite senare när det är varmare?
    Tack för det la changa!

Håller med dig att det inte är glassväder ute.
    Nu är jag visserligen upptagen imorgon men hänger gärna med framöver om möjligheterna finns.
    ♥ BF 25 Juni ♥
  • 8Viola2

Kul med nya datum!
    Ska kolla schemat på jobbet när det är klart och hoppas att man har möjlighet att följa med på en glass.
    Om man får hänga på med andra ord

♥ BF 25 Juni ♥
  • 8Viola2

LaChanga:

Jag skickade in mina papper för länge sedan men har inte fått något beslut än.
    Måste man väl höra av sig till fk antar jag.

♥ BF 25 Juni ♥
  • 8Viola2

Hej tjejer {#emotions_dlg.flower}

Länge sedan jag hann skriva något på sidan men jag tar tråd för tråd sakta men säkert.
    Den 29/5 blev jag iaf mamma till lilla Nathalie.
    Hon vägde 1695g och var 42cm.
    Vistades på neo i två veckor men är äntligen hemma på vårt provisoriska boende.
    Men man längtar hem tills sitt eget.

Pepparkaksdeg: Vi sågs på både specialgyn och på neo Flört

♥ Nathalie 2010-05-29 ♥
  • 8Viola2
    82Viola, 28år, barn: Nathalie, född 29 maj
    Erika w, 28år, barn: Maja, född 4 juni

Wappiz, 34 år, barn: Max, född 5 juni
    Pepparkaksdeg, 30 år, barn: Ozzy, född 5 juni (fjärde barnet)
    La changa, 30 år, barn: Egil, född 13 juni
    Spalles, 29år, barn: Noah, född 16 juni
    Milisi, 32 år, barn: Viggo, född 19 juni (andra barnet)
    ♥ Nathalie 2010-05-29 ♥
  • 8Viola2
    Pepparkaksdeg skrev 2010-06-30 23:48:16 följande:
    Va! Gjorde vi!?!Förvånad Vem var du? *nyfiken*
    Specialgyn? Provisoriska boende?
    Jo på gyn sågs vi då jag tog CTG-kurva i samband med tillväxtul.
    Du knackade på och pratade med min sambo. Du skulle träffa läkaren som verkade dröja.
    Sedan så sågs vi på neo vid ett flertal tillfällen men ett tillfälle var då du tappade din telefon. Jag var inne och lämnade pumpad mjölk då Minns du?
    Blev ingen snaps vid midsommar för oss inte

Provisoriskt boende har vi haft eftersom det varit stambyte i vår lägenhet. Så nu har vi bott 2,5veckor hemma hos svärisarna och man längtar verkligen hem.
    ♥ Nathalie 2010-05-29 ♥
  • 8Viola2

Har inte hunnit läsa ikapp allt då man har fullt upp med att mata mata mata den lilla.

Många stora grattis till alla småttingar som tillkommit i tråden! {#emotions_dlg.flower}

Ta hand om er.

♥ Nathalie 2010-05-29 ♥
  • 8Viola2
    DanceMonkeyDance skrev 2010-07-02 10:57:13 följande:
    Vad härligt för alla er som njuter av era små bebbar, själv sitter jag med magen i vädret och bara väntar på att något ska hända. Fjärde dagen över tiden och inte den minsta lilla känning. Är så avundssjuk på er som har ert onda bakom er. Jag vill också få ont och sen vara världens lyckligaste. Tungan ute
    Konstigt att sådan smärta samtidigt är så underbart...eller iaf direkt efter Skrattande
    Jag hade förväntat mig gå över tiden men så blev det verkligen inte. Mage hade jag heller knappt någon.
    Grannarna visste inte att vi skulle ha barn förrän on var ute...hahaha
    Ikväll kanske det sätter igång för din del. Det är hur som nära nu till ditt andra lilla mirakel tittar ut.
    ♥ Nathalie 2010-05-29 ♥
  • 8Viola2
    DanceMonkeyDance skrev 2010-07-05 10:53:05 följande:

Ha ha...idag är det en vecka över tiden...någon som behöver fönster som ska putsas? dammsugning? jag ställer upp på allt som kan sätta fart på det hela Flört

hehe....vi renoverar hela lägenheten och håller precis på med hallen och köket! Drömmer
    Fönstren behöver putsas med....
    ♥ Nathalie 2010-05-29 ♥
  • 8Viola2

Jag kommer att finnas på ÖF i Vilbergen/Södeledskyrkan till hösten.
    Träffar man en o en annan härifrån då kanske

♥ Nathalie 2010-05-29 ♥
Svar på tråden Junibebisar (sommarbebisar) 2010 i Norrköping del 2